اخبار داغ

دومین محموله کمک‌های مردم مبارکه به زلزله‌زدگان راهی غرب کشور شد+ تصاویر

دومین محموله کمک‌های مردم مبارکه به زلزله‌زدگان راهی غرب کشور شد+ تصاویر
دومین محموله کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان از شهرستان مبارکه راهی غرب کشور شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه‌نا؛ شامگاه چهارشنبه، دومین محموله کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان از شهرستان مبارکه به غرب کشور اعزام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبارکه‌نا,

مسئول بسیج سازندگی مبارکه، در حاشیه این اعزام، تصریح کرد: شب گذشته اولین محموله به این مناطق ارسال و ظهر امروز بین مردم شهر قصر شیرین توزیع شد.

,

عقیلی افزود: ۱۵ هزار قرص نان، بیش از ۳۰۰ تخته پتو، تعدادی فرش، چادر مسافرتی و کیسه‌خواب، مقدار زیادی کنسرو و لباس گرم و دارو جمع‌آوری‌شده که با اتمام بارگیری به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های شهرستان دست‌به‌دست هم داده‌اند و کمک‌های خوبی جمع‌آوری‌شده است، افزود: هلال‌احمر، شرکت فولاد مبارکه و هیات های مذهبی کمک‌های خوبی را انجام داده‌اند و موکب‌های شهرستان مبارکه که عراق فعال بودند در حال بارگیری به سمت غرب کشور هستند که مستقر شوند و اقدام به کمک‌رسانی کنند.

,

سرگرد عقیلی بابیان اینکه هر موقع حوادث غیرمترقبه صورت بگیرد بسیج به‌عنوان یکی از مأموریت‌های ذاتی خود موظف است که به کمک مردم بشتابد، اظهار کرد: همان‌گونه که در زلزله بم بسیج به‌عنوان یکی از پرکارترین و تأثیرگذارترین نیروها در امدادرسانی و کمک به نیازمندان پیش‌قدم بود، بسیجیان در کمک به زلزله‌زدگان همراه با مردم غیور شهرستان مبارکه پیش‌قدم هستند.

,

وی ادامه داد: همه حوزه‌های مقاومت، کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به زلزله‌زدگان هستند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه