اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس:

سپاه شهرستان قدس برای کمک به زلزله‌زدگان آمادگی کامل دارد

سپاه شهرستان قدس برای کمک به زلزله‌زدگان آمادگی کامل دارد
فیاض اللهیاری گفت: سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس آمادگی خود را اعلام می نماید که کمک های سخاوتمندانه شهروندان فهیم را جمع‌آوری و هرچه سریعتر به استان کرمانشاه ارسال نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، فیاض اللهیاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس با اشاره به حادثه دلخراش و تلخ زلزله شدید در استان کرمانشاه، اظهار داشت: این حادثه دلخراش که منجر به فوت و مجروح شدن عده ای از هم وطنان عزیز، شجاع و غیور کرمانشاه شد، موجی از غم و اندوه را در ایران اسلامی رقم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر, قدس خبر,

سرهنگ فیاض اللهیاری ضمن ابراز همدردی و با تسلیت به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم غیور کرمانشاه و خانواده های داغدار و آسیب دیده ییان کرد: بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس در قالب گروه های جهادی در سطح شهرستان از روز دوشنبه صبح اقلام مورد نیاز از قبیل آب معدنی، انواع کنسرو، بسته های بهداشتی و درمانی، تعداد زیادی پتو و وسایل گرمایشی برای ارسال به مناطق زلزله زده غرب کشور جمع آوری شده کرده اند.

,

وی در این راستا فرمان به موقع مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و فرماندهی کل قوا مبنی بر کمک رسانی گفت: نیروهای مسلح و اعزام سریع به مناطق زلزله زده در این کار شتاب فوق العاده ای بوجود آمد و فرماندهان عالی رتبه سپاه و ارتش نیز بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند.

,

وی افزود: در حال حاضر غرفه های در میادین اصلی شهرستان و در روستا هفت جوی، زرنان و شهرک دانش راه اندازی شده است و در حال دریافت کمک های مردمی برای ارسال به مناطق زلزله زده هستند.

,

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قدس خاطر نشان کرد: بسیج از همان دقایق اولیه وقوع زلزله، ساز و کارهای لازم برای خدمت رسانی بیشتر به هم وطنان عزیز را مورد توجه قرار داده است و وظیفه خود می دانیم تا حداکثر توان، امکانات و مساعی خود را برای کاستن از رنج و اندوه آسیب دیدگان این حادثه به کار گیریم.

,

اللهیاری تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مورد نیاز و هر آنجا که رهبر معظم انقلاب فرمان بدهد در وسط میدان مجاهدت بوده و لحظه ای عقب گرد از این آرمان و هدف خود نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه