اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد خبر داد؛

خدمت رسانی سپاه الغدیر به ۴ روستا در مناطق زلزله زده غرب کشور

خدمت رسانی سپاه الغدیر به ۴ روستا در مناطق زلزله زده غرب کشور
میر قانعی اعلام کرد: خدمت رسانی و امداد رسانی به تعداد 4 روستا که از توابع شهر ریجاب استان کرمانشاه هستند به سپاه الغدیر استان یزد محول شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفت:پس از وقوع زلزله در منطقه غرب کشور نماینده ای سپاه الغدیر استان یزد به این منطقه اعزام شد و در هماهنگی کشوری که در مجموعه سپاه و بسیج صورت گرفت خدمت رسانی  و امداد رسانی به تعداد 4 روستا به استان یزد محول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا,

سیدمحمد میرقانعی افزود:این چهارروستا که از توابع شهر ریجاب استان کرمانشاه هستند 317 خانوار و جمعیت 1179 نفری را دارا می باشند، که شغل اکثر ساکنان آن دامداری و کشاورزی است.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: هیاتی از سپاه یزد برای بررسی منطقه و دلجویی از مردم به منطقه اعزام شده و با مردم، بزرگان، ریش سفیدان و دهیاران نشست و دلجویی داشته اند.

,

وی با تقدیر از همت والای مردم نوع دوست استان یزد در همراهی و کمک به آسیب دیدگان بیان داشت: بخشی از کار جمع آوری کمک های مردمی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان یزد انجام شده و هم اکنون نیز در حال انجام است که در نتیجه مقادیری لوازم گرم کننده، پتو، پوشاک،کنسرو، خشکبار و نان خشک جمع آوری شده است.

,

میرقانعی بیان داشت: علاوه بر خیل ماشین ها و کمک های مردمی که به سمت منطقه روانه شده طبق گزارشات واصله تخلیه بار یک دستگاه کامیون در این چهار روستا انجام شده و 3 دستگاه کامیون دیگر نیز به منطقه خواهند رسید. همچنین یک تریلی هم توسط آماد سپاه الغدیر استان یزد جهت کمک به این عزیزان آماده شده است.

,

وی تاکید کرد: در این تقسیم بندی دو موضوع مد نظراست. یک موضوع کار موقت خدمت رسانی شامل اسکان، ارائه امکاناتی نظیر چادر، پتو و رسیدگی به مصدومین و تامین غذا و آب است که خوشبختانه تا کنون کار خوبی انجام شده است و آمادگی خوبی در چهار روستا وجود دارد. موضوع دوم که کار اصلی  ما است بهسازی و بازسازی مسکن و مناطق آسیب دیده با همراهی مجموعه ادارت استان و خیران محترم و همکاری خود مردم منطقه است.

,

وی در پایان از خیرین و مردم استان یزد درخواست کرد مجموعه بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد را در خدمت رسانی بهتر به این 4 روستا یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه