اخبار داغ

دلی دریایی در زیر آوار؛ دست سخاوت سپاه بر سر روستاهای زلزله زده + تصویر

دلی دریایی در زیر آوار؛ دست سخاوت سپاه بر سر روستاهای زلزله زده + تصویر
هنوز ساعتی از لرزش زمین در کرمانشاه نگذشته بود که دستهای مهربان مردم استان کردستان همراه و همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی به یاری زلزله زدگان شتافت و هر کس به نوبه خود در این امر خیر و مبارک سهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، هنوز ساعتی از لرزش زمین در کرمانشاه نگذشته بود که دستهای مهربان مردم استان کردستان همراه و همزمان با سایر نقاط ایران اسلامی به یاری زلزله زدگان شتافت و هر کس به نوبه خود در این امر خیر و مبارک سهیم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

, ,


گاهی خدا می خواهد بوسیله بندگانش با یک دست دست فقری را بفشارد، گرچه تکنولوژی باعث رفاه شده بود اما در کنار آن گویی انسانیت نقش خود را در میان مردم و به جا آوردن صله رحم کمرنگ کرده بود اما خداوند دست بندگانش را طوری دیگری نمایان تر کرد و انسانیت این روزها در سطح جهان نقش خود را پر رنگ تر کرده است چرا که وقتی دستی را به یاری می گیری، بدان که دست دیگرت در دست خداوند خواهد بود.

,
,

 

,

, ,


وقتی مجبور باشی در هنگامه‌ی دردناک از دست رفتن هزاران انسان بیگناه و معصوم حتما چیزی بنویسی که بگویی هستی، قلم هر جا می‌رود، التیامی در کار نیست‌... اندوه است‌... خشم است‌... هر چه هست، حرف نیست‌. نمی‌دانم چطور می‌شود چهره کسانی را که در این شرایط بدون هیچ گونه حاشیه سازی و تنها برای رضایت خدا قدم در این مسیر می گذارند را ترسیم کنیم...

,
,

 

,


در این میان هم ، سپاه پاسداران با همه نیرو و تجهیزات درمانی خود به کمک زلزله‌زدگان شتافته است و بلافاصله پس از صدور فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک رسانی سریع نیروهای مسلح به مردم زلزله زده در غرب کشور، راهی کرمانشاه شد.

,
,

 

,


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همگام با ارتش و سایر نیروهای مسلح از آغازین ساعات وقوع  زلزله در مناطق غربی کشور، وارد میدان کمک رسانی شده بود، هم اکنون نیز با قوت در حال خدمات رسانی در مناطق روستایی و دورافتاده است.

,
,

 

,

, ,


فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار کرد: تنها 25 دقیقه بعد از زلزله طی تماس تلفنی که با فرمانده سپاه کرمانشاه انجام شد، گردان مهندسی به این مناطق که شامل بیل، بولدزر، نیروی انسانی، مواد غذایی و .... بود هر چه سریعتر کار خود را آغاز کردند.

,
,

 

,


وی گفت: برپایی بیمارستان صحرایی روز بعد از وقوع زلزله در این مناطق برپا شد و پزشکان و پرستاران نیز اعزام و هر چه سریعتر کار درمان را آغاز کردند.
وی اظهار کرد: بازسازی 6 روستای بزرگ دشت ذهاب به سپاه کردستان واگذار شده و قرار  است 10 روز برای آوار برداری و دو ماه برای بازسازی کارهای انجام شده صورت گیرد.

,
,
,

 

,


سردار رجبی افزود: ما به مردم ایران و زلزله زده گان اطمینان می‌دهیم که سپاه در مواقع سخت و لحظات بحران حضور داشته و تا زمان تأمین کامل نیازهای مردم کنار آن‌ها هستیم.

,
,

 

,

, ,


وی افزود: سپاه استان کردستان ضمن مشارکت در کمک‌رسانی‌ها، مسئولیت امدادی، آواربرداری و رساندن آذوقه 6 روستای منطقه آسیب‌دیده ثلاث باباجانی کرمانشاه به ما واگذار شده و باید در طول مدت 2 ماه منازل برای روستانشینان احداث کنیم.

,
,

 

,


خبرنگار میدانی ما در گفتگو با مردم از سنگ تمام گذاشتن نیروهای سپاهی در خدمت رسانی به مناطق زلزله زده در روستا خبر داد و می گوید: همانند همیشه سپاه با تمام قدرت و توان ، امنیت را در این مناطق گسترانده و در حال خدمت رسانی هستند .

,
,

 

,


دیگر مرزی در کار نیست، همه جهان با هم هستند. مرزهای انسانی و جغرافیایی محو می‌شوند. انسان هنوز می‌تواند و آدم، هنوز آدم است‌.

,
,

, ,

 

,


گفتنی است؛ زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 ریشتر در ژرفای 9 و 33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب ایران را لرزاند و تاکنون افزون بر 436 کشته و 10179 مصدوم برجای گذاشته است.

,
,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه