اخبار داغ

استاندار همدان مطرح کرد:

کاربرد بسیج تنها در جنگ و رزم نیست/ نیازمند بهره گیری از نظرات مشاورین بسیجی هستیم

کاربرد بسیج تنها در جنگ و رزم نیست/ نیازمند بهره گیری از نظرات مشاورین بسیجی هستیم
استاندار همدان بر ضرورت بهره گیری از توانمندی های نخبگان بسیجی استان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،محمدناصر نیکبخت در جلسه دیدار با نخبگان بسیجی استان همدان ضمن تسلیت ایام شهادت رسول خدا(ص) و نواده مکرم ایشان و همچنین حادثه غم بار زلزله کرمانشاه اظهار کرد: همه مردم ایران به ویژه استان همدان در کمک رسانی به حادثه دیدگان زلزله دریغ نکرده وسپاه انصارالحسین همدان در امداد رسانی و کمک پیشتازبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب ما پدیده های ارزشمندی را ایجاد کرده است گفت: یکی از این پدیده های ارزشمند، شکل گیری بسیج بود که به الگو و پشتوانه ای دارای ارزش تبدیل شده است و دنیا از آن الگوبرداری می کند.

,

 

,

استاندارهمدان همچنین بیان کرد: کاربرد بسیج تنها در جنگ و شرایط رزم نیست، اگرچه پیروزی ما در دفاع مقدس از ثمرات حضور بسیجیان در جبهه های نبرد بوده که موجبات عصبانیت استکبار را فراهم آورده است.

,

 

,

وی با اشاره به تبیین نقطه نظرات نخبگان بسیجی در این جلسه عنوان کرد: شنیدن این نقطه نظرات بسیار کارآمد بود و بنده را به صرافت انداخت که یک مشاور بسیجی در مجموعه کاری خود داشته باشم.

,

 

,

نیکبخت ضمن تأکید برنقش فرهنگ سازی در کاهش مصرف آب اظهار کرد: متأسفانه کشاورزان تا حدودی بی اعتماد شده اند و لازم است این موضوع با فرهنگ سازی اصلاح شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد اراضی خود را تحت آبیاری مدرن قرار داده ایم گفت: وقت آن رسیده که برای کاهش مصرف آب بر الگوی کشت هم متمرکز شویم چراکه افزایش سطح زیرکشت امکانپذیر نیست.

,

 

,

این مقام مسؤول با اشاره به وجود یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای اعطای تسهیلات و ایجاد اشتغال در استان تشریح کرد: باید بتوانیم از این اعتبار برای اشتغالزایی مناسب در استان بهره مند شویم.

,

 

,

وی تأکید کرد: رسانه های استان باید تعاونی فراگیری تشکیل دهند و هیئت مدیره و تشکیلاتی برای آن درنظر بگیرند تا موضوع حمایت از اشتغال در رسانه نیز با برنامه ریزی مورد حمایت قرار گیرد.

,

 

,

استاندارهمدان همچنین بر حمایت از قرارگاه پیشرفت و آبادانی اشاره و عنوان کرد: باید نظارت بر ساخت و سازها دقیق تر و هدفمندتر شود تا در اتفاقاتی نظیر زلزله کرمانشاه، تلفات به حداقل و حتی صفر برسد.

,

 

,

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری افزایش ۹۵۰ تخت بیمارستانی مورد تأکید قرار گرفت خاطرنشان کرد: ساخت بیمارستان مجهز مغز و اعصاب نیز با مشارکت بنیاد و خانواده مرحوم فرشچیان نیز در دستور کار قرار دارد.

,

 

,

نیکبخت با بیان اینکه ۱۳۵ درصد شاخص های اقتصاد مقاومتی را جلو برده ایم گفت: در این زمینه جزء استان های پیشتاز در کشور هستیم.

,

 

,

وی در ادامه افزود: در استان همدان شرکت های دانش بنیان پیشرفت خوبی داشته اند اگرچه بنده از عملکرد پارک علم و فناوری راضی نیستم اما زمینه برای رشد شرکت های دانش بنیان در استان وجود دارد.

,

 

,

استاندارهمدان  با اشاره به وجود سه شرکت داروسازی در استان همدان با محوریت گیاهان دارویی یادآور شد: در این زمینه نیز حمایت ها و مساعدتهای خوبی در استان صورت گرفته و یکی از ۳ شرکت مذکور در شرف بهره برداری است.

,

 

,

وی همچنین به ضرورت توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه های ملی تأکید و اشافه کرد: باید از ظرفیت نیروی انسانی کشور به جای سرمایه های نفرین شده ای چون نفت و گاز  بهره مند شویم و ارتقای علمی کشور را شاهد باشیم.

,

 

,

سردار مجیدی: تشخیص و اقدام به موقع، مهمترین ویژگی بسیجیان است

,

سردار مظاهر مجیدی در جمع نخبگان بسیجی طی دیدار با استاندار همدان اظهار کرد: خداوند را شاکریم که که به برکت وجود رهبری فرزانه وحکیم در ابتدای انقلاب اسلامی، شاکله طیبه بسیج شکل گرفت.

,

 

,

وی یکی از مهمترین شاخص های بسیجیان را تشخیص موقعیت و اقدام به موقع عنوان کرد و افزود: در زلزله اخیری که در کرمانشاه رخ داد بسیجیان از استان همدان با همت و اراده در اسرع وقت در محل حادثه حاضر شده و به کمک زلزله زدگان شتافتند.

,

 

,

نماینده بسیج رسانه استان همدانحمایت از رسانه ها مدنظر استان قرار گیرد

,

نماینده بسیج رسانه استان همدان نیز با بیان اینکه یک سوم بسیج استان در رسانه ها هستند و نقش عمده ای در اطلاع رسانی دارند اظهار کرد: رسانه های انقلابی و بسیجی استان در کشور و به ویژه منطقه غرب کشور جایگاه ویژه ای دارند و به خصوص در نمایشگاه مطبوعات سال جاری درخشش خوبی داشته اند.

,

 

,

حسین صادقیان ضمن تأکید بر این امر که تولید محتوای غنی مهمترین محور و رویکرد رسانه هاست تصریح کرد: بزرگترین مشکل رسانه های استان مشکل حمایتی و مالی است و در وهله بعد مهمترین مشکل، عدم همکاری مناسب برخی مدیران دستگاهی است.

,

 

,

وی افزود: گاهی برخی از مدیران به دلیل انتقاداتی که به عملکرد آنها شده است رسانه ها مورد سرزنش و ملامت قرار می دهند در حالی که رسانه های بسیجی و انقلابی به دنبال مچ گیری نیستند و نقد منصفانه را به منظور چاره سازی در مسائل مطرح می کنند.

,

 

,

نماینده بسیج رسانه استان همدان،  با اشاره به حمایت از برخی رسانه های استان متذکر شد: رسانه ها اشتغالزایی و تربیت نیرو را در دستور کار دارد و افراد را برای ورود به عرصه های مختلف در سطح جامعه آماده می کنند بنابراین انتظار می رود رسانه ها را به عنوان منبع اشتغالزایی و بنگاه اقتصادی نیز ببینند و حمایت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه