اخبار داغ

نماینده مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی؛

با چهار خطه شدن جاده پردنجان به جونقان بار ترافیکی کم می‌شود

با چهار خطه شدن جاده پردنجان به جونقان بار ترافیکی کم می‌شود
نماینده مردم فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه جاده تنگ پردنجان به جونقان گفت: ان شاء الله با چهار خطه شدن جاده شهر پردنجان تا جونقان، که بار ترافیکی بسیار بالایی دارد به پایان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر علی کاظمی باباحیدری در گفتگو با پیرغار گفت: در ادامه برنامه‌های اجرایی و در دست اقدام بر خود لازم دانستم سر کشی داشته باشیم از پروژه‌های در حال اجرا ازجمله این پروژه‌ها جاده تنگ پردنجان، که بار ترافیکی بسیار بالایی را متحمل بوده است

در ادامه افزود: در این پروژه پیمانکار با جدیت کار را پیش می‌برد و تنها مشکل اعتبار کافی برای انجام این پروژه مهم می‌باشد که امیدواریم از استان اعتبار لازم به دست ما برسد تا بتوانیم این پروژه را به اتمام برسانیم و این جاده را تا جونقان چهار خطه کنیم و در کاهش خطرهای رانندگی دخیل باشم

وی خاطرنشان کرد: اکنون اعتباری بالغ‌بر 1 میلیارد تومان برای این جاده در نظر گرفته‌شده است و حدود 1/5 میلیارد تومان دیگر جهت اتمام و تکمیل اعتبار نیاز می‌باشد تا به امید خدا بتوانیم این جاده را امن‌تر و زودتر به اتمام برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی از آغاز عملیات ساخت پل هوایی پردنجان خبر داد و اظهار کرد: این پل عابر پیاده در محور فارسان به شهرکرد بااعتبار دو میلیارد و 500 میلیون ریال با ارتفاع 8 متر و 42 متر دهنه در حال احداث است.

وی هدف از اجرای این عملیات عمرانی را ارتقای ایمنی عبور و مرور مردم منطقه بیان کرد و از عابران پیاده خواست؛ در محل‌هایی که با ساخت پل هوایی عابر پیاده ایمن‌سازی شده‌اند با عبور از روی پل‌ها ضامن سلامتی خود باشند و در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نیز سهیم شوند.

پردنجان نام شهری در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختیاری ایران است. این شهر در شرق شهر فارسان، مرکز شهرستان، و در فاصله کمتر از یک کیلومتری آن قرار دارد. جمعیت شهر پردنجان بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر ۸٫۶۹۹ بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه