اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد:

اجرای 35 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان/بسیج در همه عرصه های ورود پیدا کرده است

اجرای 35 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان/بسیج در همه عرصه های ورود پیدا کرده است
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج 35 عنوان برنامه در شهرستان زنجان اجرا می شود، گفت: پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در هفته بسیج افتتاح و به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،ابوالفضل طهماسبی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج از 29 آبان ماه شروع می شود و تا پنجم آذر ماه داده دارد و برنامه های متعددی در این هفته توسط سپاه ناحیه زنجان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه هدف از بزرگداشت هفته بسیج تبیین نقش و جایگاه بسیج در دفاع همه جانبه و تولید علم و خدمات رسانی است، ابراز کرد: خدمات رسانی با بهره گیری از ظرفیت های اردوهای جهادی،بهره برداری حداکثری از فضای مجازی و غیره از سیاسیت های بسیج است.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه هفته بسیج یادآور خاطرات و رشادت های رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس است، عنوان داشت: بنیانگذار انقلاب در پنجم اذر ماه 1358 دستور تشکیل بسیج را صادر کردند  که امام خمینی (ره) برای تشکیل بسیج اهداف بلندی داشته اند.

,

* کتاب صنایع تبدیلی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در استان رونمایی می شود

,

طهماسبی با بیان اینکه حضور بسیجیان در دوران دفاع مقدس، بسیج را به اوج اعلا رساند تا در جامعه امروزی خود را به مردم نمایان کند، تصریح کرد: امروزه بسیج در همه عرصه های ورود پیدا کرده است و از ظرفیت های خود در راستای خدمات رسانی استفاده می کند.

,

وی با اشاره به اینکه تعداد 245 برنامه در قالب 35 عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه زنجان در طول هفته بسیج اجرا می شود، ادامه داد: برنامه های سالجاری هفته بسیج بیشتر رنگ و بوی مسجد محوری به خود گرفته است.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه همایش فعالان اقتصاد مقاومتی و تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه با موضوع شکوه مقاومت در ورزشگاه شش هزار نفری انقلاب از برنامه های شاخص و مهم هفته بسیج است، اضافه کرد: سایر برنامه های در طول هفته بسیج توسط حوزه های و پایگاههای تابعه اجرا می شود.

,

*امروزه در همه اقشار بسیج داریم

,

طهماسبی با اشاره به اینکه پروژه های محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه زنجان در هفته بسیج افتتاح و به بهره برداری می رسد، خاطرنشان ساخت: افتتاح ساختمان حوزه مقاومت و پنج پایگاه مقاومت در شهر و روستا از برنامه های هفته بسیج است.

,

وی تاکید کرد: همایش جهاد گران علم و فناوری،برگزاری دعای ندبه در حسینیه عاشقان ثارالله ،برگزاری نشست های بصیریتی و فرهنگی،دیدار از خانواده معظم شهداو ایثارگران، عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا،ارائه مشاوره های تخصصی و حقوقی در مساجد،حضور بسیجیان با لباس نمادین در نماز جمعه از جمله برنامه ایی است که به مناسبت هفته بسیج اجرا می شود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه