اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور:

بسیج نقش پررنگی در تأمین امنیت و خدمت رسانی به مناطق محروم دارد

بسیج نقش پررنگی در تأمین امنیت و خدمت رسانی به مناطق محروم دارد
فرمانده سپاه ناحیه نیشابور بر نقش پررنگ بسیج در تأمین امنیت و خدمت رسانی به مناطق محروم تاکید کرد و گفت: این نهاد مردمی حافظ ارزش‌های انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، سید علی اکبر حسینی در نشست خبری که ظهر دوشنبه29آبان ماه برگزار شد ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: بسیج برنامه های متنوع فرهنگی را طی سال جاری اجرا کرده است، اگر حتی یک پایگاه یک برنامه اجرا کرده باشد تعداد برنامه ها بیش از دو هزار برنامه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

وی ادامه داد: بسیج وظیفه خطیر خود در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را به خوبی انجام داده است، بسیج در هر جایی که ارزش های انقلاب به خطر بیفتد حضور پیدا می کند.

,

 

,

حسینی گفت: در مباحث امنیتی شهرستان بسیج در تأمین امنیت نقش بسزایی داشته است، از جمله در انتخابات گذشته با 1200نفر نیرو امنیت انتخابات را تأمین کرد و در شب های قدر که تهدیداتی را پیش رو داشتیم امنیت بیش از 700 مسجد را به خوبی ایفا کرد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور با اشاره به نقش بسیج در تأمین امنیت افزود: تأمین کاروان های پیاده زائرین حضرت امام رضا(ع) از جمله اقدامات بسیج بود که توسط شورای تأمین به بسیج واگذار گردیده بود.

,

 

,

وی بیان کرد: بسیج سازندگی شهرستان با حضور خود در مناطق محروم نقش مهمی در محرومیت زدایی دارد، ترمیم و رنگ آمیزی بیش از شش هزا متر مربع مدرسه، ساخت خانه های مسکونی و سرویس های بهداشتی برای مناطق محروم، حضور بسیج طلاب در روستاها و طرح مباحث اعتقادی، حضور بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم و ویزیت رایگان مردم از جمله کارهای بسیج در مناطق محروم بوده است.

,

 

,

حسینی گفت: با همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره) پایگاه های بسیج شهرستان موفق به اهدای 93 سری جهیزیه به زوج های نیازمند شدند که این امر مهم نقش بسزایی در تسهیل ازدواج زوج های نیازمند دارد.

,

 

,

وی در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی توسط بسیج گفت: در طول سال156برنامه فرهنگی، 150یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اجرا شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور گفت: بسیج مهندسی شهرستان با حضور در بیش از 40 روستا به ترویج کشاورزی نوین پرداختند تا نواقص کشاورزی سنتی را برطرف کنند که با اجرای کلاس های آموزشی برای روستاییان این امر محقق شده است.

,

 

,

وی در خصوص تعداد بسیجیان شهرستان نیشابور گفت: در شهرستان نیشابور بیش از 160هزار بسیجی وجود دارد که بیش از نود هزارنفر آنها فعال هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه