اخبار داغ

امام جمعه تربت جام:

تزاهم گفتمان‌ها با ایجاد تفکر و روحیه بسیجی، حل می‌شود

تزاهم گفتمان‌ها با ایجاد تفکر و روحیه بسیجی، حل می‌شود
امام جمعه تربت جام گفت: اختلاف نظرها و دیدگاه زمانی قابل حل می شود که مسئولان، مدیران و افراد جامعه روحیه معامله کردن با خدا را در خود ایجاد کنند که این روحیه در تفکر و بدنه بسیج نهادینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، حجت الاسلام جواد طاهری صبح امروز درجمع بسیجیان این شهر دردفتر امام جمعه گفت: تمام اختلاف نظرها و دیدگاه زمانی قابل حل می شود که مسئولان، مدیران و افراد جامعه روحیه معامله کردن با خدا را در خود ایجاد کنند که این روحیه در تفکر و بدنه بسیج نهادینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

حجت الاسلام طاهری افزود: دنیا طلبی و زیاد خواهی باعث می شود جنگ ونزاع در جامعه بشری زیاد شود واگر روحیه و سبک زندگی اسلامی در جامعه رواج پیدا کند دیگر دعواها بر سر پست های دنیای اتفاق نمی افتد و اگر فرصت خدمت در سنگری گرفته شود آن قدر کارهای بر زمینه مانده هست که می توان انجام دهد و این امر با داشتن روحیه بسیجی محقق شدنی است.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز باید در هر مسجد یک تفسیر قرآن کریم باشد اگر نیست تلاش کنیم و همت را بگذارید که این امر اتفاق تا همه از برکات استفاده از منبع فیض قرآن بهرمند شویم.

,

 

,

امام جمعه تربت جام با اشاره دیدگاه های مختلف به جایگاه رهبری در جامعه عنوان داشت: افرادی در جامعه هستند که رهبر جامعه را به این خاطر دوست دارند که ایشان توانستند کشور را با پشتوانه مردم و بسیج در منطقه جنگ زده امن و حضور اینگونه رهبر برای منافع خود مناسب می دانند؛ اما بسیجایان نگاهی زیبا تری دارند و مقام معظم رهبری پرچمدارو مقتدای خود می خواهد و حاضر است در این راه جانش را فدا کند.

,

 

,

حجت الاسلام طاهری تصریح کرد: کارهای مورد رضای خداوند قرار می گیرد که حجت شرعی داشته باشد به همین دلیل شهادت بدون اذن امام در میدان نبرد مورد هدف نیست و آنچه برای شهیدان مهم است اجازه و امر امام برای نبرد با دشمن اسلام بوده به طوری که مالک اشتر را از خیمه معاویه برمی گرداند.

,

 

,

وی با اشاره به شبه های وارد جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعزام نیروبه کشور عراق و سوریه خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی اگر می خواست کشور عراق وسوریه را فتح کند به کمتر از یک سال میسر می شد؛ اما هدف ایران ازکمک به سوریه و عراق کشورگشایی نبود و این موضوع در تفکر بسیجی امری طبیعی است که از مردم مظلوم حمایت کند.

,

 

,

امام جمعه تربت جام یاد آور شد: بسیجیان هر کجا استکبار جهانی حاضر باشد برای نبرد با او به میدان می آید و در خدمت رسانی به مناطق کشور همیشه در صحنه حضور دارد.

,

 

,

حجت الاسلام طاهری بیان داشت: بسیج تکیه گاهش رهبری و ولایت است و تمام تخریب ها را به جان می خرد واجازه نمی دهد آسیبی به ولایت برسد وهدفش خوشحال کردن مقام عظمای ولایت وسرزنده نگهداشتن ایشان را وظیفه می داند زیرا که باور دارند رهبر دلش در گرو خدا مشغول است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه