اخبار داغ

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان:

حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی خط قرمز بسیج است/اصحاب رسانه بزرگترین نیروهای دفاع کننده از نظام و یا دشمن آن هستند

حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی خط قرمز بسیج است/اصحاب رسانه بزرگترین نیروهای دفاع کننده از نظام و یا دشمن آن هستند
فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان گفت : امروز بسیج هرجا احساس کند که علیه ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی گروه و حزبی می خواهند حرکتی را انجام دهند در مقابل آن ها خواهد ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسدی فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار کرمان۱۴۰۰ ضمن گرامیداشت ماه ربیع الاول و هفته بسیج اظهار داشت : امام خمینی (ره) قبل از ورود به ایران در سال ۵۷ برنامه و تفکر بسیج را برنامه ریزی کرده بودند تا یک نیروی مردمی سازماندهی شود لذا بعد از ورود برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دستور تشکیل بسیج را دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی اسدی فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان در گفتگو با خبرنگار , کرمان۱۴۰۰,  ضمن گرامیداشت ماه ربیع الاول و هفته بسیج اظهار داشت : امام خمینی (ره) قبل از ورود به ایران در سال ۵۷ برنامه و تفکر بسیج را برنامه ریزی کرده بودند تا یک نیروی مردمی سازماندهی شود لذا بعد از ورود برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب دستور تشکیل بسیج را دادند.,

صداقت و خلوص افکار امام موجب محبوبیت بسیج در ایران شده است

, صداقت و خلوص افکار امام موجب محبوبیت بسیج در ایران شده است, صداقت و خلوص افکار امام موجب محبوبیت بسیج در ایران شده است,

وی گفت : امروز علت محبوبیت بسیج در جامعه و خارج از مرزهای ایران اسلامی به این دلیل می باشد که پایه و اساس بسیج بر اساس صداقت و خلوص افکار حضرت امام (ره) بوده است و همین اخلاص باعث شد که بعد از سی و اندی سال از تشکیل آن در کشور ایران و فراتر از مرزها محبوب‌تر شود.

,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان با اشاره به این که بسیج همواره از عهده کارهایی بر آمده که توسط دیگر نهادها انجام نشده است ؛ خاطر نشان کرد : بسیج علاوه بر ورود در هشت سال دفاع مقدس اکنون نیز در مسائل اجتماعی و اقتصادی ورود کرده است و علاوه بر همه  تبلیغاتی که توسط استکبار و یاران آنها در خارج و داخل کشور علیه سپاه انجام شده است باز موفق بوده است .

,

الگو برداری کشورهای منطقه از افکار بسیج نتیجه داده است

, الگو برداری کشورهای منطقه از افکار بسیج نتیجه داده است, الگو برداری کشورهای منطقه از افکار بسیج نتیجه داده است,

اسدی عنوان کرد : بسیج در عرصه امنیت توانسته موفق عمل کند تا حدی که در سوریه و عراق تفکر بسیجی ، حضور حاج قاسم سلیمانی و فتوای مراجع تقلید مبنی بر حضور مردم و تشکیل بسیج نتیجه داد و دیگر امروز از داعش چیزی باقی نمانده است و در یمن نیزهمین نیروهای مردمی در حال مقاومت هستند و این ها برگرفته از بسیجی است که امام (ره) تشکیل داده اند.

,

حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی خط قرمز بسیج است

, حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی خط قرمز بسیج است, حفظ ارزش های نظام و انقلاب اسلامی خط قرمز بسیج است,

وی با بیان این که ماموریت بسیج دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است ؛ تشریح کرد : این که برخی می گویند چرا بسیج در مسائل کشور دخالت می کند باید گفت در تعریف اساس نامه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب بر عهده بسیج است و امروز بسیج در بحث مسائل فرهنگی ،جنگ نرم ، مسائل اقتصاد مقاومتی و خدمات عمومی  ورود کرده است و هرجا احساس کند که علیه ارزشهای نظام و انقلاب اسلامی گروه و حزبی بخواهند حرکتی را انجام دهند در مقابل آن ها خواهد ایستاد.

,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان با اشاره به این که در هفته بسیج یکسری برنامه ها ارائه می شود ؛ بیان کرد :

,

هفته بسیج از دوشنبه ۲۹ آبان ماه آغاز می شود که این روز به عنوان بسیج ،اقتصاد مقاومتی و سازندگی نامگذاری شده است و در این روز نمایشگاه محصولات فرهنگی  در سطح شهرستان برپا شده است .

,

اسدی ادامه داد : سه شنبه ۳۰ آبان ماه به عنوان بسیج ،محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی نامگذاری شده است و اعزام گروه ها به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهرستان کرمان و اعزام پزشکان توسط بسیج جامعه پزشکی از جمله کارهایی است که در این روز انجام می شود.

,

وی تصریح کرد : چهارشنبه ۱ آذرماه نیز با عنوان بسیج ، اعتلای فرهنگی و اجتماعی نامگذاری شده است و در این روز نشست های روشنگری در خصوص فضای مجازی و آشنایی با فضای مجازی انجام می شود .

,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان با اشاره به این که پنج شنبه ۲آذرماه به عنوان بسیج ،اندیشه ورزی وتولید علم نام گذاری شده است،توضیح داد : در این روز یک هم‌اندیشی بین بسیج ، حوزه و دانشگاه انجام می‌شود وهمایش جهادگران علم و فناوری ، گردهمایی سراسری به عنوان انقلابیون جوان ، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا صورت می گیرد .

,

اسدی تاکید کرد : جمعه ۳ آذرماه به عنوان بسیج ، مسجدمحوری و ولایت مداری نامگذاری شده است و ما شاهد حضور پررنگ اقشار مختلف بسیج در دعای ندبه حسینیه ثارالله کرمان و بعد از آن نیز در میعاد گاه نماز جمعه سخنرانی فرمانده هان بسیجی را خواهیم داشت و همچنین تجمع بسیجیان (حلقه های صالحین )را در نماز جمعه خواهیم داشت .

,

وی در ادامه بیان کرد : شنبه ۴ آذر ماه نیز به عنوان بسیج ، دولت مقاومت و استکبار ستیزی نامگذاری شده است و در این روز همایش هایی توسط حوزه مقاومت در راستای استکبار ستیزی و روشنگری خواهیم داشت و روز یکشنبه ۵ آذر نیز با نام بسیج ، جهاد کبیر و عمل انقلابی نام گذاری شده است و در این روز ما شاهد تجمع بزرگ بسیجیان در مصلای بزرگ امام علی (ع) کرمان خواهیم بود و در همین  روز آغاز طرح گشت محله محوری بسیج به عنوان حماسه خدمت و امنیت انجام می شود.

,

برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در کرمان

, برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در کرمان, برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در کرمان,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان با اشاره به این که در هفته بسیج ۴ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کرمان افتتاح می شوند ، گفت : ۲ نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی در کرمان و در محل زیارتگاه عباسعلی و دیگری در مسجد سیدالشهدا مدیریت برگزار می شود و ۲ نمایشگاه دیگر هم در شهرهای شهداد و زنگی آباد برپا می شوند .

,

اسدی بیان کرد : باید مطالبه‌گری و انتقاد سازنده برای پیشبرد اهداف نظام مدنظر قرار گیرد و رسانه ها باید مسائل و برنامه هایی را که توسط نهادهای ارزشی و انقلاب انجام می شوند را اطلاع رسانی کنند و از طرف دیگر هم از مسئولین شهرستانی و کشوری هم مطالبه‌گری به حق داشته باشند و افراد باید جوابگو باشند تا سرمایه گذاری در استان بهتر صورت گیرد .

,

وی با انتقاد از این که چرا باید استان کرمان دومین استان مالیات ده کشور باشد ؛ عنوان کرد :  چرا اکنون مسئولین پاسخگو نیستند و چرا کرمان با وجود افراد نخبه در کشور از لحاظ مسائل اقتصادی توسعه و پیشرفتی نسبت به سایر استان ها نداشته است این ها همه به مسائل سیاسی بازی بر می گردد .

,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان با بیان این که خواسته بسیج و سپاه روشنگری و شفاف سازی است ، توضیح داد : بسیج از عمق جامعه بیرون آمده است و امروز هم این جامعه باید پاسخگوی مردم باشد که چرا با وجود این که ما در  محصولات کشاورزی پسته و خرما حرف اول را در کشور می‌زنیم ولی تا کنون پیشرفتی نداشته ایم ؟

,

اسدی خاطر نشان کرد : بایستی از همه اقشار مختلف بسیج بخواهیم که وارد صحنه شوند و مطالبات به حق و انتقادات سازنده را از مسئولین داشته باشند حال امیدوارم این حرکت در پیشرفت و آبادانی استان و شهرستان کرمان موثر باشد و معاندین نظام باید بدانند که این رود سرچشمه گرفته از معنویت و ارزش ها به نتیجه خواهد رسید.

,

سپاه استان کرمان روستای داراب و یاران کرمانشاه را بازسازی می کند

, سپاه استان کرمان روستای داراب و یاران کرمانشاه را بازسازی می کند, سپاه استان کرمان روستای داراب و یاران کرمانشاه را بازسازی می کند,

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای زلزله در غرب کشور ، تشریح کرد : ما در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی تا کنون اقدامات خوبی انجام داده ایم و ۴ ماشین از اقلام مورد نیاز مردم زلزله زده به غرب کشور ارسال شده است و در تقسیم بندی صورت گرفته سپاه ثارالله استان کرمان باید ۲ روستای داراب و یاران را بازسازی کند .

,

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) شهرستان کرمان ادامه داد : بسیج باید با اقتدار در صحنه حضور داشته باشد ومطالبه‌گری به حق و شایسته ای داشته باشند و مسئولین هم باید با بسیجی بودن و حرکت انقلابی به سخنان مقام معظم رهبری لبیک بگویند و با جدیت در این زمینه ورود پیدا کنند.

,

اسدی اظهار داشت : همه افرادی که دست به قلم هستند باید بدانند که سلاح آنها قلمشان است و آن چیزی که از قلم برمی آید امروز از هیچ سلاحی بیرون نمی آید و امروز وظیفه رسانه های این است که بین نیروهای انقلابی ، ضد انقلابی و غیر انقلابی تفکیک قائل شوند .

,

اصحاب رسانه بزرگترین نیروهای دفاع کننده از نظام و یا دشمن آن هستند

, اصحاب رسانه بزرگترین نیروهای دفاع کننده از نظام و یا دشمن آن هستند, اصحاب رسانه بزرگترین نیروهای دفاع کننده از نظام و یا دشمن آن هستند,

وی در پایان گفت : امروز اگر رسانه ها دربحث قلم زدن و آگاه سازی مردم تلاش نکنند باید در روز قیامت پاسخگو شهدایی باشند که جان خود را نثار کردند تا عظمت به جامعه انقلاب اسلامی بیاید و امروز بزرگترین نیروهای دفاع کننده از نظام و یا دشمن آن می توانند اصحاب رسانه باشند لذا باید در جهت آگاه سازی در مسیر انقلاب تلاش کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه