اخبار داغ

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

"کتاب"تنها ابزار فرهنگ‌سازی در جامعه است

"کتاب"تنها ابزار فرهنگ‌سازی در جامعه است
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با بیان اینکه ضرورت توسعه فرهنگی، دانایی است گفت: " کتاب"تنها ابزار فرهنگ‌سازی در جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما شفیع شفیعی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در آیین تکریم مقام کتابدار با بیان اینکه توسعه یک کشور منوط به تعالی انسان‌هاست گفت: برای حرکت در مسیر تعالی، باید فهم، بصیرت و آگاهی و دانایی افراد بیشتر شود که این امر جز با کتابخوانی میسر نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به روند رو به رشد آمار طلاق، اعتیاد و خشونت در جامعه اظهار کرد: برای مقابله با بحران‌ها و معضلات اجتماعی نیاز به فرهنگ سازی داریم.

,

شفیعی با بیان اینکه ضرورت توسعه فرهنگی، دانایی است گفت: نباید انتظار داشته باشیم که دولت برای ما فرهنگ سازی کند بلکه این وظیفه تک تک افراد جامعه است که در این مسیر گام بردارند.

,

وی "کتاب" را تنها ابزار فرهنگ‌سازی در جامعه عنوان کرد و افزود: ما باید فرهنگ کتابخوانی را در خودمان تقویت کنیم.

,

شفیعی با بیان اینکه متاسفانه اکثر افراد، خود را در موضوعات مختلف، صاحب نظر ‌می‌دانند در حالیکه هیچ تخصصی ندارند گفت: این موضوع از آفت‌های کتاب نخواندن است؛ چرا که افراد کتابخوان هیچگاه در موضوعاتی که تخصص ندارند ورود پیدا نمی‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه