اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

ولایت مداری بسیج خود خدمت است

ولایت مداری بسیج خود خدمت است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: بسیج فروشنده است در معامله با خدا و برای کاره و خدمت چرا نمی اورد و همینکه در رکاب ولایت و آقایش است خود خدمت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجه الاسلام محمود ترابی در دیدار با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج گنبد با اذعان به این مطلب افزود: اسلام واقعی بر پایه سمع و طاعه و هجرت و جهاد استوار است و اگر میان سمع و طاعه فاصله افتاد نفاق رخ خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

وی تصریح کرد: هجرت نیز یعنی جایی باشی که به ولی خدا متصل باشی و امروز بسیج همینکه در کنار آقایش است خود خدمت است و امروز هجرت ولایی است و هرکس ولی خدا را می تواند در هر سرزمینی قبول داشته باشد.

,

qaboosnameh 3

, qaboosnameh 3,

حجه الاسلام ترابی در توضیح جهاد نیز گفت: جهاد یعنی انقلابی و نصرت دین بودن که مصداق داخلی و خارجی انقلابی و جهادی بودن بسیجی است.

,

وی با تاکید بر روحیه بسیجی گفت: بسیج باید به یک گفتمان اجتماعی تبدیل شود تا مقدمه تشکیل جامعه جهانی اسلام باشد.

,

حجت الاسلام ابوالفضل دیلمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گنبدکاووس نیز در سخنانی با اشاره به حضور مقتدرانه بسیج در صحنه های مختلف بازدانده ف سیاسی و اجتماعی گفت: امروز جواب ایستادگی ها را در مقاومت می بینیم.

,

وی افزود: برخی تعابیر اشتباهی دارند و فکر میکنند بسیج باید تنها سلاح به دست بگیرد و در صحنه نظامی باشد اما امروز می بینیم حضور بسیج در سحنه های مختلف به ویژه قرارگاه سازندگی تمام معادلات را برهم زده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه