اخبار داغ

وعده پولدار شدن چند ماهه، شاه کلید شرکت‌های فروش هرمی

وعده پولدار شدن چند ماهه، شاه کلید شرکت‌های فروش هرمی
وعده پولدار شدن چندماهه، شاه کلیدی است که سرشاخه‌های شرکت‌های فروش هرمی یا همان فروش شبکه‌ای، موفق به جذب جوانان بسیاری در نقاط مختلف کشورمان برای ورود به تشکیلات خود شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، وعده پولدار شدن چندماهه، شاه کلیدی است که سرشاخه های شرکتهای فروش هرمی یا همان فروش شبکه ای، موفق به جذب جوانان بسیاری در نقاط مختلف کشورمان برای ورود به تشکیلات خود شده اند؛ اما این اتفاق در شهرستان جغتای نتیجه ای عکس داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

حضور لیدرهای این شرکتها که با وعده های رنگارنگ از طرف سرشاخه های خارج از استان و شهرستان تطمیع شده بودند، وارد فضای شهرستان جغتای شده و تلاش گسترده ای را برای کشاندن افراد بیشتر به مجموعه خود و در نتیجه افزایش درآمد خود از طریق جذب افراد شروع کردند؛ اما نتوانستد موفقیتی بدست آورند و حتی سرشاخه های اصلی آن که عموما برای افکار عمومی این شهرستان معروف هستند نیز پس از چندسال فعالیت، هنوز هم پولدار نشده اند.

,

 

,

این تشکیلات پس از اطمینان از جذب افراد، از آنها می خواهد: تا در ابتدای شروع فعالیت خود، مبالغی را به عنوان هزینه خرید اقلام مورد نظر آنها به حساب شرکت واریز و در ازای آن اقلامی همچون چای سبز، عسل، محصولات نانو، لوازم بهداشتی و آرایشی و غیره را دریافت کنند و از آن لحظه به بعد در کنار به فروش رساندن محصولات خریداری شده، باید افرادی را برای افزایش درآمد خود، وارد تشکیلات کنند.

,

 

,

در بین اقشار جذب شده در شهرستان جغتای، افرادی از جامعه مادران، دانشجویان، فارغ التحصیلان جویای کار و گاه کارمندان بخش های خصوصی و دولتی به چشم می خورد، که همه آنها با هدف طی کردن مسیر پولداری چندماهه وارد تشکیلات شرکتهای فروش هرمی شده اند و در حال تلاش برای جذب افراد از طریق متدهای آموزش داده شده هستند.

,

 

,

ساختار با فرهنگ و اصیل مردمی و همچنین نزدیکی افراد به یکدیگر در شهرستان جغتای، افراد شاخص فعال در این شرکتها را در نقطه تمرکز و پایش افکار عمومی قرار داده و عدم موفقیت آنها پس از مدت زمان زیادی که از فعالیت آنها در شرکتهای فروش هرمی میگذرد، باعث برملا شدن حقیقت پشت وعده های آنها شده و همین امر زمینه عدم موفقیت آنها را پدید آورده است. 

,

 

,

اظهارات کوتاه یکی از افرادی که بعد از جذب، از این گروه جدا شده است در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری تحلیلی نیز جالب و خواندنی است.

,

 

,

این عضو جدا شده از یکی از شرکتهای فروش شبکه ای گفت: وعده های زیبایی به شما داده می شود تا شما به عنوان زیر شاخه فرد جذب کننده وارد این شبکه ها شوی و به فعالیت در آنها بپردازی؛ اما آنچه که در مراحل بعدی رخ می دهد با آنچه که به شما وعده داده شده است، زمین تا آسمان متفاوت است.

,

 

,

وی افزود: سرشاخه های اصلی در کلانشهرها شاید یکبار هم افراد زیرمجموعه خود را ملاقات نمی کنند و تنها از داد و ستدها و جذب افراد از طریق زیر شاخه های خود پول به جیب می زنند و تعهدی در رابطه با اینکه زیرشاخه ها در چه وضعیتی هستند، ندارند و فقط به فکر پول و ثروت هستند.

,

 

,

این جوان اهل شهرستان جغتای خاطرنشان کرد: حدود یک و نیم سال از عضویتم در یکی از این شبکه ها می گذرد؛ اما در این مدت نه تنها پولدار نشده ام، بلکه از بُعد شخصیتی و اجتماعی به جایی رسیدم که روابط با اعضای فامیل و خانواده را بر مبنای منافع اقتصادی و در راستای جذب آنها شکل داده و اداره میکردم و این موضوع تاثیرات منفی بر شخصیت اجتماعی من گذاشته بود.

,

 

,

وی افزود: هم اکنون از عضویت این شرکتها خارج شده ام و از فرصت و هزینه ای که پای این کار گذاشتم، پشیمانم.

,

 

,

در همین رابطه مردم شهرستان جغتای با شرکت در یک نظرسنجی منتشر شده در بزرگترین کانال خبری تحلیلی این شهرستان که متعلق به پایگاه خبری- تحلیلی «پیام جغتای» است، نسبت به وعده های رنگارنگ شرکتهای فروش شبکه ای مبنی بر پولدار شدن در مدتی کوتاه، واکنش نشان دادند.

,

 

,

بر این اساس ۹۲ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی عمومی معتقد هستند: که جذب افراد به شرکتهایی همانند بیز، بادران و پنبه ریز، روشی نوین برای کلاهبرداری محسوب می شود.

,

 

,

بر اساس همین نطر سنجی فقط هشت درصد از مردم معتقد هستند که پولدار شدن از این طریق حقیقت دارد.

,

 

,

شایان ذکر است: شرکنهای فروش شبکه ای در زمینه فعالیت خود با چالش های جدی فنی و شرعی همراه هستند و به همین علت در شهرستان جغتای توفیقی بدست نیاورده و افرادی که چند سال از فعالیت آنها در این شرکتها می گذرد، هنوز هم گردی از پولداری را ندیده اند.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه