اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پارس آباد خبر داد:

آغاز واکسیناسیون رایگان 100 هزار دام با مشارکت بسیج سازندگی در پارس آباد + عکس

آغاز واکسیناسیون رایگان 100 هزار دام با مشارکت بسیج سازندگی در پارس آباد + عکس
رئیس شبکه دامپزشکی پارس آباد مغان از طرح واکسیناسیون 100 هزار دام سبک در این شهرستان با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر غائبی امروز در بازدید از طرح واکسیناسیون دام سبک در شهرستان پارس آباد در گفت‌وگو با خبرنگار آران مغان اظهار کرد: هم زمان با هفته بسیج طرح واکسیناسیون دام علیه بیماری های طاعون نشخوارکنندگان کوچک، شاربن و آبله در شهرستان پارس آباد مغان اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار آران مغان,

وی با بیان اینکه این طرح با مشارکت بسیج سازندگی سپاه ناحیه پارس آباد در قالب اردوی جهادی اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح 100 هزار راس دام سبک در شهرستان پارس آباد به صورت رایگان واکسینه خواهند شد.

,

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه بیماری شاربن و آبله بیماری مشترک بین انسان و دام است، افزود: برای کنترل و جلوگیری از ابتلای دام به این بیماری ها، از همه توان بخش دولتی و خصوصی اداره دامپزشکی برای واکسیناسیون استفاده می شود تا از احتمال بروز خطر برای صنعت دامداری و بهداشت عمومی جلوگیری به عمل آید.

,

غائبی با تقدیر از مشارکت بسیج سازندگی در اجرای این طرح گفت: طرح واکسیناسیون دام سبک در طول هفته بسیج و بعد از آن ادامه داشته و تا آخرین راس از دام در شهرستان پارس آباد ادامه خواهد داشت.

,

 

,

////

, ////,

////

, ////,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه