اخبار داغ

فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر:

حفظ نظام و انقلاب از مهم ترین وظایف مسئولان و ملت ایران است

حفظ نظام و انقلاب از مهم ترین وظایف مسئولان و ملت ایران است
فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر گفت: یکی از مهم ترین عامل پیشرفت بسیج این بوده که اتحاد و هماهنگی در راس کارها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ سردارعلی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر در همایش رزمندگان بخش دلوار با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس با رشادت ها و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا ماندگار و جاودانه ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی های ناب شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گام برداشتن در راه و رضای خداوند متعال است، افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورای حسینی (ع) بود که در این روزها شاهد پیروزی های مقتدرانه نیروهای انقلابی در کشورهای اسلامی هستیم.

,

رزمجو خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین عامل پیشرفت بسیج این بوده که اتحاد و هماهنگی در راس کارها بوده و هدف اصلی این نهاد ارزشی احیای اسلام بود.

,

, ,

سردار رزمجو با تأکید بر تلاش برای حفظ انقلاب  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: حفظ نظام و انقلاب از مهم ترین وظایف مسئولان و ملت ایران است.

,

فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر با اشاره به نقش مردم این دیار در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: تقدیم 80شهید، 700رزمنده، 150 جانباز و ایثارگر نشان دهنده این نقش تأثیرگذار در دفاع از مهین و انقلاب اسلامی دارد.

,

در پایان این همایش از رزمندگان و جانبازان بخش دلوار تقدیر بعمل آمد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه