اخبار داغ

امام جمعه موقت طارم:

بی توجهی به مدیریت فضای مجازی آثار مخربی را به دنبال دارد

بی توجهی به مدیریت فضای مجازی آثار مخربی را به دنبال دارد
امام جمعه موقت شهرستان طارم با بیان اینکه تأثیر فضای مجازی در سبک زندگی افراد انکار ناپذیر است گفت: نباید اجازه داد صاحبان اندیشه های آلوده مدیریت فضای مجازی بر عهده بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از برگ زیتون، مراسم نهضت روشنگری همزمان با هفته مبارک بسیج با حضور حجت الأسلام مهدی مرادخانی امام جمعه موقت شهرستان طارم و جمعی از بسیجیان شهرستان طارم در مسجد حضرت ابوالقضل(ع) رستای جزلاندشت برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

حجت الإسلام مهدی مرادخانی امام جمعه موقت شهرستان طارم در این مراسم ضمن تبریک تقارن هفته مبارک بسیج، حلول ماه ربیع الأول و هفته وقف خدمت ملت ایران اظهار داشت: امروز در عصری زندگی می‌کنیم که به عصر ارتباطات معروف شده است، عصری که بیماری‌های اعصاب و روان گریبانگیر بسیاری از خانواده‌ها شده و مهم‌ترین علت آن نیز افسردگی به دلیل تنهایی و دوری از اجتماع است.

,

وی ضمن دعوت جوانان به سبک زندگی اسلامی و الگوگیری از ویزگی اخلاقی پیامبر اسلام خاطرنشان کرد: شخصیت جامع و چند بعدی پیامبر اسلام و کمال و عظمت معرفتی، اخلاقی و وجودی آن بزرگوار، قرآن مجسم و ناطق است که به عنوان نماد مطلق و تام انسان کامل در میان آدمیان، حجت و الگویی ماندگار است.

,

حجت الإسلام مرادخانی با اشاره به اهمیت ورود به مدیریت فضای مجازی، افزود: دنیای امروز به اهمیت فضای مجازی پی برده است. آنان میدانند که پیروزی در فضای مجازی پیروزی در فضای واقعی است.

,

امام جمعه موقت طارم یادآور شد: نباید از حضور مؤثر در فضای مجازی غافل شد نباید اجازه داد صاحبان اندیشه های آلوده مدیریت فضای مجازی بر عهده بگیرند.

,

وی ادامه داد: اخلاق نبوی در پایه اخلاق الهی ریشه در آموزه های قرآن و تعالیم الهی دارد  که می توان گفت صداقت، وفای به عهد، امانت داری، خلوت و ارتباط با خدا و… جزو مفاهیم فکری و عقلی اخلاق نبوی می باشد.

,

مرادخانی با اشاره به اهمیت سبک زندگی اسلامی افزود: اسلام یعنی تسلیم شدن در برابر حق تعالی گفتنی است خداوند متعال انسان را خلق کرده و برای او قرآن و راهنما قرار داده است که با پیروی از آنها می تواند از گمراهی ها نجات یافته و به سعادت ابدی دست یابد.

,

DSCF5262

, DSCF5262, DSCF5262,

DSCF5264

, DSCF5264, DSCF5264,

DSCF5266

, DSCF5266, DSCF5266,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه