اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

تفکر بسیجی در جبهه مقاومت ریشه داعش را خشکاند

تفکر بسیجی در جبهه مقاومت ریشه داعش را خشکاند
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر بسیجی در جبهه مقاومت باعث برهم زدن تمام معادلات امریکایی ها در منطقه شد و در پی آن داعش در سوریه و عراق شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا کاتب عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گرمسارآنلاین با اشاره به اینکه خشکیدن ریشه‌ تکفیریان در عراق و سوریه ثمره گسترش تفکر بسیجی است، گفت: اعلان رسمی پایان داعش و فتح آخرین سنگر کفر و شرک همزمان با هفته بسیج به دست نیروهای مردمی و تحت لوای یک فرمانده بسیجی خود نشانه بارز و آشکاری از فراگیری و گسترش تفکر و فرهنگ بسیج دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

وی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی یکپارچه و منسجم با پشتیبانی از همین تفکر از حریم مرزهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و جغرافیایی خود حراست میکند.

,

کاتب افزود: شجره طیبه بسیج امروزه مبدل به درخت تنومند با ریشه‌های در هم تنیده گشته است و توانسته درحوزه‌های مختلف منشاء خیرات و برکات فراوانی شود.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه فضای اقتصادی نیاز به انقلاب و تغیبر شرایط ناکارمد فعلی دارد، از این رو در حوزه‌های اقتصادی و تولید و اشتغال به شدت حضور بسیج و نگاه جهادی احساس می شود تا بتواند با جسارت و شجاعت در مرحله اجرای امور تحولی موثر و ماندگار به یادگار گذارد.

,

وی یادآور شد: مخاطبین بسیج امروز هر چند افزون و کثیر است و لیکن به دلیل تغییر شرایط جامعه در سطوح مختلف باید نظریه‌پردازان و متفکرین به همسان‌سازی این نهاد انقلابی مبتنی بر خواست و نیاز علاقمندان و مخاطبین و مبتنی بر حوزه‌های نوین و مقبول جامعه قرار دهند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک هفته بسیج به حافظان انقلاب و نظام اسلامی و پاسداران ولایت ابراز امیدواری کرد و گفت: با حضور بسیج بعنوان یک نیروی پیشرو و نخبه‌گرا می توانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد موج علمی و فناوری در بستر دانش کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه