اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن:

قرآن و عترت رسول خدا بزرگترین منادیان دعوت به اتحاد مسلمانان جهان هستند

قرآن و عترت رسول خدا بزرگترین منادیان دعوت به اتحاد مسلمانان جهان هستند
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن گفت: در این برهه حساس تاریخ بشر،وظیفه همه مسلمانان ،تمسک و پیروی از قرآن و عترت رسول خداست که بزرگترین منادیان دعوت به اتحاد و یکدلی همه مسلمانان جهان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، در آستانه هفته وحدت حجت الاسلام جعفر کوهستانی در مصاحبه با خبر ما اظهار داشت:امروز همه دشمنان یک رشته مطالعات هدفدار ، راهبردی و اجرایی را با افقی معین برای ضربه زدن به کیان و تمامیت امت اسلامی و وحدت آن آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی افزود: پس از موج بیداری اسلامی و منحرف کردن این جریان مقدس،دشمنان اسلام با داشتن راهبردها و اهداف معین،بخش عظیمی از توان و استعدادهای امت اسلامی را هدف گرفته و آن را صرف ایجاد درگیری های داخلی میان امت اسلامی بکار بردند تا ضمن غارت ثروت ها و انحراف اذهان امت اسلامی از اصل دشمن مشترک،امنیت متحدان و دست نشانده های خویش را تضمین کنند.
حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد: تنها راه مقابله با این متخاصمان به اسلام بهره گیری از اصول ناب اسلامی که در سیره امامان و پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین رهبران دینی ما نمود پیدا میکند است.
وی ادامه داد: با یک بررسی کلی میتوان به این نتیجه رسید که وحدت اسلامی تنها راه جلوگیری از نفوذ این معاندان به نظام اسلامی می باشد،لذا اتحادی که اگر به طور صحیح تببین نشود میتواند تبعات زیانباری برای جامعه اسلامی و به سود دشمنان اسلام داشته باشد.
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن خاطر نشان کرد:در این برهه حساس تاریخ بشر،وظیفه همه ما مسلمانان،تمسک و پیروی از قرآن و عترت رسول خداست که بزرگترین منادیان دعوت به اتحاد و یکدلی همه مسلمانان جهان هستند . 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرترکمن تاکید کرد: به فراوانی در منابع اسلامی شاهدیم تا چه اندازه برای رسول خدا (ص) موضوع وحدت بین مسلمین مهم بوده و ایشان به موازات گسترش توحید و یکتاپرستی در جامعه انسانی به توحید کلمه و وحدت امت اسلامی اهمیت زیادی می دادند و لذا هیچ عاملی را شکننده تر از ایجاد شکاف در پیکر امت اسلامی نمی دانستند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه