اخبار داغ

در آیین تجلیل از دانشجویان عنوان شد؛

دانشجویان از فعالیت‌های فوق برنامه استقبال بیشتری به عمل آورند/ نبود سرویس رفت و آمدی یکی از اصلی ترین مشکل دانشجویان بشاگردی + تصاویر

دانشجویان از فعالیت‌های فوق برنامه استقبال بیشتری به عمل آورند/ نبود سرویس رفت و آمدی یکی از اصلی ترین مشکل دانشجویان بشاگردی + تصاویر
رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بشاگرد، گفت: دانشجویان باید جدا از بحث تحصیلی نقش پررنگتری در همه ابعاد جامعه از جمله بخش های فرهنگی، سیاسی، تحقیق و پژوهشی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بشاگرد نیوز،غلامرضا کریمی رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بشاگرد در حاشیه جلسه تجلیل از دانشجویان و اساتید نمونه به مناسب نزدیک شدن به روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان باید جدا از بحث تحصیلی نقش پررنگتری در همه ابعاد جامعه از جمله بخش های فرهنگی، سیاسی، تحقیق و پژوهشی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از بشاگرد نیوز،غلامرضا کریمی رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بشاگرد در حاشیه جلسه تجلیل از دانشجویان و اساتید نمونه به مناسب نزدیک شدن به روز دانشجو، اظهار کرد: دانشجویان باید جدا از بحث تحصیلی نقش پررنگتری در همه ابعاد جامعه از جمله بخش های فرهنگی، سیاسی، تحقیق و پژوهشی داشته باشند., بشاگرد نیوز,

رئیس دانشگاه آزاد شهرستان بشاگرد با بیان اینکه میزان فعالیت های فوق برنامه در دانشگاه ها نسبت به گذشته کاهش یافته، افزود: ما برای انجام فعالیت های فوق برنامه دانشگاهی هیچ گونه  محدودیتی برای دانشجویان قائل نخواهیم شد واز تشکل های دانشجویی فعال در این زمینه ها استقبال خواهیم کرد.

,

کریمی تصریح کرد: سیاست فعلی دانشگاه، بهبود کیفیت حداکثری تدریس است که با مطالبه دانشجویان و بیان انتقادات شان می توان زودتر به این هدف دست یافت.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت کاری متفاوت در بشاگرد و وجود انواع محدودیت ها و محرومیت ها نیاز است در درجه اول دانشجویان بیش از همه در تمام امور مربوط به دانشگاه و تحصیل احساس مسئولیت کرده و مسئولان مربوطه را یاری کنند.

,

دانشجویان درعلوم دینی به صورت پایه ای و کاربردی  ورود کنند

, دانشجویان درعلوم دینی به صورت پایه ای و کاربردی  ورود کنند, دانشجویان درعلوم دینی به صورت پایه ای و کاربردی  ورود کنند,

حجت السلام و المسلمین علی بهروزه، نماینده ولی فقیه در بشاگرد هم در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: لازم است دانشجویان به  عنوان یکی از مهمترین سنگر های تبلیغی اسلام پس از فارغ التحصیلی با دستی پر از تحقیق و تفحص‌ها وارد جامعه اسلامی شوند.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان بشاگرد با اشاره به اهمیت تحصیل در دین اسلام و سخنان بزرگان، افزود: همان‌گونه که پیامبر اسلام (ص) فرمودند«طلب علم بر هر مردم زن مسلمان واجب است»، دین اسلام جایگاه ویژه‌ای برای کسب علم در نظر دارد.

,

بهروزه در ادامه عنوان کرد: دانشجویان باید در تمامی علوم به خصوص علوم دینی به صورت پایه ای و کاربردی  ورود کنند.

,

وی تصریح کرد: نیاز است مقالات، پژوهش ها و مباحث علمی و تحقیقی هم از لحاظ کمی و هم کیفی بهبود پیدا کند و در این شهرستان در مسائل معرفتی و انگیزشی دانشجویان و دانش آموزان تلاش بیشتری به عمل آید.

,

امام جمعه بشاگرد در ادامه  مسئولان دانشگاهی را به کشف استعداد ها و به کار گیری آن ها در دانشگاه ها و مباحث علمی دعوت کرد.

,

بهروزه خاطرنشان کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات دانشجویان بشاگردی با توجه به پراکندگی جمعیتی نبود سرویس ایاب و ذهاب است که امید است مسئولان مربوطه با تعامل زیر ساخت های لازم را فراهم آورند.

,

در پایان این مراسم از دانشجویان و اساتید نمونه در حضور جمعی از مسئولان شهرستانی تقدیر به عمل آمد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه