اخبار داغ

معاون وزیر آموزش و پرورش:

طرح تقویت و تعمیق نماز در مدارس تکمیل و در حال اجرا است

طرح تقویت و تعمیق نماز در مدارس تکمیل و در حال اجرا است
معاون وزیر آموزش و پرورش از تکمیل و اجرای طرح تقویت و تعمیق نماز در سطح مدارس کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محی الدین بهرام محمدیان در گفتگو با صبح توس؛ در رابطه با وضعیت اجرای طرح تقویت و تعمیق نماز در مدارس، عنوان کرد: طرح تقویت و تعمیق نماز تنها برای یک واحد نیست، بلکه برای تمام کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با بیان اینکه همه آحاد مردم باید نسبت به نماز حساس باشند، عنوان کرد: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه تعلیم و تربیت باید علاوه بر آموزش در این زمینه این آموزش‌ها را نهادینه کند و آموزش و پرورش نسبت به موضوع نماز توجه ویژه باید داشته باشد.

,

 

,

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بیان کرد: در کتابهای درسی متناسب با سن دانش آموزان و متناسب با سوالهایی که دانش آموزان در رابطه با نماز برایشان پیش می آید سعی شده در مدارس به این سوالات مثل نحوه اقامه نماز و مسائل مرتبط با نماز و غیره پاسخ داده شود.

,

 

,

حجت الاسلام محمدیان اظهار کرد: ما در مدارس علاوه بر احکام نماز گاهی اسرار و فلسفه اقامه نماز را به دانش آموزان ارائه می دهیم و معاونتهای دیگر که در سطح مدرسه فعالیت می‌کنند مثل معاونت آموزشی و پرورشی فضا را برای اقامه نماز دانش آموزان فراهم می‌کنند که امیدواریم این مجموعه یکپارچه بتواند موفق عمل کند.

,

 

,

وی با اشاره به این نکته که این طرح(تعمیق و تقویت نماز در مداراس) کامل شده و در سطح مدارس کشور در حال اجرا است، گفت: سعی شده هر سوالی که برای دانش آموزان ایجاد می‌شود امام جماعت و مربی پرورشی و معلم درس دین و زندگی این سوالات را پاسخ گو باشند.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه