اخبار داغ

عطاری‌های صالحیه زیر ذره‌بین گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفتند

عطاری‌های صالحیه زیر ذره‌بین گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفتند
عطاری‌های شهرصالحیه در ادامه برگزاری گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بهارستان توسط تیم بازرسی مشترک مورد بررسی قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در ادامه طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و گشت‌های مشترک این‌بار گشت مشترک مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بهارستان با بازدید از عطاری‌های شهرصالحیه به‌منظور جلکوگیری از فروش کالاهای غیرمجاز و قاچاق برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

در این گشت که با حضور نمایندگان فرمانداری بهارستان، ماموران نیروی انتظامی شهرستان، کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و همچنین ماموران شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد، واحدهای صنفی عطاری واقع در سطح شهرصالحیه به طور کلی مورد بازرسی قرار گرفتند.

,

گفتنی است که طی این بازدیدها، تعدادی قرص و شوینده‌های قاچاق و فاقد مجوز کشف و توسط نیروهای انتظامی شهرستان بهارستان ضبط شد، تا با تشکیل پرونده، مطابق قانون با متخلفین برخورد صورت بگیرد و در صورت نیاز از ادامه فعالیت واحدصنفی جلوگیری شود، چراکه فروش کالاهای قاچاق به شکل مستقیم به اقتصاد جامعه ضربه می زند.

,

انجام مستمر گشت‌های مبارزه با قاچاق کالا در شهرستان بهارستان در مناطق مختلف شهرستان و بازدید از واحدهای صنفی مختلف به شکل جداگانه، سبب کاهش آمار تخلفات و فروش کالاهای قاچاق در سطح بهارستان شده است، و فروشندگان نیز با آگاهی از عواقب تخلفات از فروش کالاهای قاچاق به شکل جدی خودداری می کنند.

,

درپایان لازم به ذکر است که گشت‌های مشترک مبارزه با قاچاق کالا در سطح شهرستان بهارستان به صورت مستمر در حال برگزاری است و بنابه گفته سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان بهارستان، این گشت‌ها تا پایان سال در سطح شهرستان ادامه‌دار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه