اخبار داغ

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور:

تحقق توسعه پایدار نیازمند نیروی انسانی شایسته،متخصص،متعهد و دلسوز است/مدیران جهادی به قانون و سیستم جهادی برای رفتار جهادی نیازمند

تحقق توسعه پایدار نیازمند نیروی انسانی شایسته،متخصص،متعهد و دلسوز است/مدیران جهادی به قانون و سیستم جهادی برای رفتار جهادی نیازمند
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشورمدیران مومن را سرمایه‌های کشور دانست و افزود: باید مد نظر قرار داد که قانون باید کار را روان کند و اگر کارها پیچ و خم داشته باشد مدیران به آسانی نمی توانند طرح را اجرا کنند اما برخی از قوانین دست و پای مدیران را بسته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان؛حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با محوریت آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان اظهار کرد: فردا حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی خطیب نماز جمعه کرمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان؛, به نقل از  , شبکه اطلاع رسانی راه آرمان؛, شبکه اطلاع رسانی راه آرمان, حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با محوریت آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان اظهار کرد: فردا حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی خطیب نماز جمعه کرمان هستند.,

 

,

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با شاره به توسعه ابراز کرد: توسعه استان کرمان تحت رهنمودهای رهبری در حال انجام است اما برای تحقق توسعه پایدار به چند راهبرد باید توجه کرد که نیروی انسانی شایسته و متخصص، متعهد و دلسوز رکن اول این مهم می‌باشد.

,

 

,

این مقام مسئول  با اشاره به آیه اول سوره بلد بیان کرد: نیروی انسانی به میزانی مهم است که خداوند در آیات قرآن می فرمانید سوگند به مکه و اینجا باید توجه کرد که چه چیز مکه را مهم کرده است که خداوند به آن قسم خورده است و بعد از آن به وجود پیامبر در مکه اشاره می کنند لذا ارزش مکه به پیامبر اکرم(ص)، ابراهیم(س)، هاجر(س)، اسماعیل(س) و ... است؛ بنابراین انسان‌ها سرمایه‌های هرجامعه هستند.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین تقوی تصریح کرد: سرمایه های هر جامعه معادن، نفت و ... نیستند بلکه انسان‌ها سرمایه‌های هر جامعه هستند بنابراین مدیران هر جامعه سرمایه های انسانی هر جامعه‌ای هستند، همچنین فرهیختگان، دانشمندان، متفکران و ورزشکاران نیز از سرمایه‌های جامعه می‌باشند و ارزش آنها بیشتر از معادن نفت و گاز و اورانیوم می‌باشد و آنها هستند که با تدبیر و درایت می‌توانند مشکلات را رفع کنند.

,

 

,


وی با بیان این مطلب که قدر سرمایه های جامعه را باید بدانیم، خاطر نشان کرد:سردار سلیمانی یک سرمایه ارزشمند می‌باشد و افتخارات زیادی این فرد به وجود آورده است، آیا می توان سردار سلیمانی را با سرمایه‌های دیگر مقایسه کرد، همچنین امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از سرمایه‌های ارزشمند بشری هستند.

,
, وی با بیان این مطلب که قدر سرمایه های جامعه را باید بدانیم، خاطر نشان کرد:سردار سلیمانی یک سرمایه ارزشمند می‌باشد و افتخارات زیادی این فرد به وجود آورده است، آیا می توان سردار سلیمانی را با سرمایه‌های دیگر مقایسه کرد، همچنین امام راحل و مقام معظم رهبری نیز از سرمایه‌های ارزشمند بشری هستند.,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین تقوی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری امروز امید همه مستضعفان جهان شده است، گفت: نیروهای انسانی بسیار ارزشمند هستند، همچنین باید دقت کنیم که هزینه‌های بسیار کرده‌ایم تا یک فرد مدیر شده است و این طرح‌های که پیاده می‌شود آنها را فرشتگان اجرا نمی کنند، بلکه مدیران آنها را اجرا و به بهره‌برداری رسانده‌اند.

,

 

,


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تاریخ انقلاب و اقدامات صورت گفته در کشور پس از انقلاب ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی در کشور کارهای زیادی از جمله احداث راه‌ها، نیروگاه‌های هسته‌ای، نیروی دفاعی و ... انجام شده است و آنها را مدیران انجام داده‌اند.

,
, رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به تاریخ انقلاب و اقدامات صورت گفته در کشور پس از انقلاب ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی در کشور کارهای زیادی از جمله احداث راه‌ها، نیروگاه‌های هسته‌ای، نیروی دفاعی و ... انجام شده است و آنها را مدیران انجام داده‌اند.,

 

,

این مقام مسئول مدیران مومن را سرمایه‌های کشور دانست باید از مدیران مومن، متعهد حمایت کنیم،افزود: همچنین باید مد نظر قرار داد که قانون باید کار را روان کند و اگر کارها پیچ و خم داشته باشد مدیران به آسانی نمی توانند طرح را اجرا کنند اما برخی از قوانین دست و پای مدیران را بسته‌اند.

, این مقام مسئول مدیران مومن را سرمایه‌های کشور دانست باید از مدیران مومن، متعهد حمایت کنیم،افزود: همچنین باید مد نظر قرار داد که قانون باید کار را روان کند و اگر کارها پیچ و خم داشته باشد مدیران به آسانی نمی توانند طرح را اجرا کنند اما برخی از قوانین دست و پای مدیران را بسته‌اند.,

 

,

وی ادامه داد: مدیر جهادی یک فرد نیست بلکه یک مدیر جهادی به یک قانونی نیاز دارد که کارها را روان کند، همچنین باید سیستم نیز جهادی باشد تا بتواند جهادی رفتار کند.

,

 

,

حجت الاسلام و المسلمین تقوی اظهار کرد: آیت‌الله جعفری یکی از سرمایه‌های ارزشمند این استان می‌باشند و ایشان یک زندگی پاک و صاف دارند و ما به اینگونه روحانیت افتخار می‌کنیم، ایشان یک زندگی در حد طلبگی دارند و اگر برف پیری بر صورت و موهای وی می‌بینیم در راه خدمت به مردم سپید شده است و از ایشان تشکر می‌کنیم، همچنین قابل توجه است که آیت‌الله جعفری برای مدیران و امامان جماعت استان پدری کردند.

, حجت الاسلام و المسلمین تقوی اظهار کرد: آیت‌الله جعفری یکی از سرمایه‌های ارزشمند این استان می‌باشند و ایشان یک زندگی پاک و صاف دارند و ما به اینگونه روحانیت افتخار می‌کنیم، ایشان یک زندگی در حد طلبگی دارند و اگر برف پیری بر صورت و موهای وی می‌بینیم در راه خدمت به مردم سپید شده است و از ایشان تشکر می‌کنیم، همچنین قابل توجه است که آیت‌الله جعفری برای مدیران و امامان جماعت استان پدری کردند.,

 

,

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در پایان خاطر نشان کرد:حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی علیدادی نیز یکی از فرزندان این استان می‌باشد و جزی سرمایه‌های انسانی استان کرمان هستند و شان طلبگی خود را تا کنون حفظ کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه