اخبار داغ

دفتر خدمات الکترونیک قضایی در دلیجان راه اندازی شد

دفتر خدمات الکترونیک قضایی در دلیجان راه اندازی شد
رئیس دادگستری شهرستان دلیجان گفت: دفتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف ارایه بهینه خدمات به مردم در شهرستان دلیجان راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شریعتی، رئیس دادگستری شهرستان دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان؛ گفت: با توجه اهمیت و دسترسی یکسان شهروندان از خدمات قضایی، دفتر خدمات الکترونیک در شهرستان دلیجان راه اندازی شد که امیدواریم گامی موثر در راستای عدالت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

شریعتی اظهار کرد: این دفاتر با هدف جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان در محاکم، آسایش مردم، ارایه بهینه خدمات و سرعت در انجام امور قضایی راه اندازی شده است.

,

وی بیان کرد: در فاز اول این طرح همه دادخواست های حقوقی که در دادگاه های حقوقی حوزه های قضایی ذیل مطرح می شود، در این دفاتر ثبت می شود.

,

 

,

دفتر خدمات الکترونیک قضایی دلیجان در مکان دلیجان - میدان دانشگاه - خیابان چمران - انتهای کوچه کاج ۲ - روبروی آموزشگاه امیر کبیر راه اندازی شده است.

,

دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی قسمتی از دستگاه قضا هستند ولی با این تفاوت که در این طرح از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده تا خدمات مناسب تر و در توسعه جغرافیایی و کیفی بهتری به مردم ارایه شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه