اخبار داغ

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران:

انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به قدس زمینه ساز انتفاضه جدید است

انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به قدس زمینه ساز انتفاضه جدید است
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان مازندران گفت: انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به قدس زمینه طرح مسجد قدس شریف در جهان اسلام و وحدت امت اسلامی در دفاع از آن و شروع انتفاضه‌ای دیگر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشگاه چه خبر، حجت الاسلام رحیمیان در سخنانی در جمع دانشجویان، گفتار وقیحانه رییس جمهور آمریکا در خصوص انتقال سفارت این کشور به قدس به عنوان پایتخت کشور خودخوانده اسراییل محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشگاه چه خبر,

وی با محکوم کردن این اقدام بی‌شرمانه گفت: طرح این توطئه از سوی رییس جمهوری کنونی آمریکا که حتی در کشور خود به عدم تعادل روانی مشهور است و در دفاع از رژیم نامشروعی که اساس و هویت او بر مبنای غصب و جنایت شکل گرفته و با رشوه های دلارهای نفتی مرتجعین منطقه صورت پذیرفته، نشانه بارزی از عجز و استیصال استکبار جهانی و به دنبال شکست‌های پی در پی آنان در عراق، سوریه و در یمن می‌باشد.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های مازندران و مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران ادامه داد: اما، زهی خیال باطل که اینان ظرفیت های جهان اسلام را نشناخته و همین اقدام ابلهانه، زمینه طرح مسجد قدس شریف در جهان اسلام و وحدت امت اسلامی در دفاع از آن و شروع انتفاضه ای دیگر خواهد بود.

رحیمیان در پایان با اشاره به شکست این طرح تاکید کرد: آتش این اقدام ابلهانه قطعا رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی را در آینده نزدیک نابود خواهد ساخت و فضا برای حکومت جهانی مستضعفین و مصلح کل فراهم خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه