اخبار داغ

با حکم استاندار خراسان رضوی؛

سرپرست فرمانداری کاشمر منصوب شد

سرپرست فرمانداری کاشمر منصوب شد
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشمر به عنوان سرپرست این فرمانداری منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر در پی انتصاب محمدحسن فرهادی فرماندار سابق کاشمر به عنوان فرماندار درگز، استاندار خراسان رضوی در حکمی مرادعلی احمدزاده را به عنوان سرپرست فرمانداری کاشمر منصوب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

علیرضا رشیدیان در حکم خود آورده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده شما به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ پست سازمانی به سمت سرپرست فرمانداری شهرستان کاشمر منصوب می‌نمایم.

,

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای موفق باشید.

,

شایان ذکر است مرادعلی احمدزاده پیش از این مسئولیت معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشمر را بر عهده داشت که از امروز با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری کاشمر منصوب شد.

,

نوزدهمین فرماندار کاشمر نیز از امروز به عنوان فرماندار شهرستان درگز کار خود را آغاز می‌کند و هم اکنون زمزمه‌ها و شایعات مختلفی در مورد گزینه مورد نظر استانداری برای انتصاب بیستمین فرماندار کاشمر وجود دارد که صحت و سقم هیچ کدام از این حدس و گمان‌ها مورد تأیید قرار نگرفته است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه