اخبار داغ

شهردار جدید اهرم:

شهرداری یک امانت است

شهرداری یک امانت است
شهردار جدید شهر اهرم گفت: شهرداری یک امانت است که مردم به دست ما سپرده اند و ما باید امانت دار خوبی در قبال مردم باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما،  عباس جاودانی شهردار جدید شهر اهرم در  نشست با کارکنان شهرداری اهرم با بیان این که در محیط و در حیطه کاری شهرداری، مردم داری و رضایت شهروندان از مجموعه شهرداری دارای اهمیت  است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

شهردار جدید شهر اهرم اظهار کرد: شهرداری یک امانت است که مردم به دست ما سپرده اند و ما باید امانت دار خوبی در قبال مردم باشیم.

,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنده با خودم در این مدت فکر میکنم که چرا شهرداری اهرم مورد تهاجم قرار گرفته و چرا شهرداری که باید نهاد قدرتمندی باشد به این حال و روز گرفتار شود اما متاسفانه در شهر ما این شهرداری است که مورد بی مهری قرار گرفته و همیشه مظلوم بوده است.

,

جاودانی افزود: ما باید با همکاری هم استقلال شهرداری را حفظ کنیم و با دیدگاهی باز به سمت آینده پیش رفت و گذشته را فراموش کنیم و باید آینده، آینده ای باشد که فرزندان ما اینگونه مشکلاتی را که ما تجربه کرده ایم گریبانگیر آنان نشود.
 
شهردار اهرم گفت: شفاف سازی یکی از رموز موفقیت است و من به شخصه در همه واحدها شفاف سازی را خواستار هستم و بنا از اول اعتماد است و من با هیچ پیش فرضی وارد شهرداری نشده ام.

,
,
,

شهردار با تاکید بر این که من مایل نیستم شماها وارد هیچ سازمان غیررسمی که در زبان مهاوره ما باندبازی گفته میشود، شوید؛ خصوصا در شهرداری که یک نهاد مردمی است، ادامه داد: منزلت اجتماعی خود را حفظ کنید، نظم را رعایت کنید که مهم ترین فاکتور برای هر کارمند است که من به شخصه بر رعایت آن تاکید فراوان دارم.
 
جاودانی فعالیت عمرانی شهرداری در این مقطع را رضایتمند توصیف کرد و خواستار کارشناسی و نظارت بیشتر شد.
 
عباس جاودانی در پایان تصریح کرد: مستقل باشید و مستقل بیندیشید و در کارهای روزمره اداری همدیگر مداخله نکنید.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه