اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

انتخاب قدس بعنوان پایتخت اسرائیل نشان از خرد شدن هیمنه پوشالی آمریکا در عرصه جهانی است

انتخاب قدس بعنوان پایتخت اسرائیل نشان از خرد شدن هیمنه پوشالی آمریکا در عرصه جهانی است
کارشناس سیاسی بیان داشت : انزجار عمومی مسلمین در جهان از حکومت سعودی نیز نشان داد هرکس با این تفکرات همراه شود مورد نفرت مردم جهان قرار خواهد گرفت و به امید خدا نابودی اش نزدیک خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسامی کارشناس سیاسی  در خصوص انتخاب قدس بعنوان پایتخت اسرائیل به خبرنگار  همدان ورزش،گفت: با بررسی تاریخچه موجودیت رژیم جعلی  اسرائیل در دل خاورمیانه که محل تجلی ادیان الهی و قلب تمدن بشریت است درمی یابیم این رژیم جعلی به خواست استکبار جهانی تشکیل نشده مگر برای تفرقه افکنی میان ادیان، اختلاف افکنی میان اقوام و بر هم زدن آرامش منطقه استراتژیک خاورمیانه. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

وی ادامه داد: نقشه های این رژیم اهریمنی در خاورمیانه اگرچه برای ادیان و اقوام به ویژه مسلمانان هزینه در بر دار داشته اما دیر یا زود توسط محور مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی ایران نقش بر  آب شده است. 

,

کارشناس همدانی افزود: آخرین نقشه این رژیم جعلی حمایت از گروه تکفیری داعش بود که به نیت اختلاف افکنی میان شیعه و سنی و کشتار مسلمین تشکیل شده بود که در غفلت و ساده لوحی و یا همکاری برخی کشورهای اسلامی در حال جولان دادن بود اما طبق معمول با درایت رهبر فرزانه ایران و سربازانش در محور مقاومت منطقه به زباله دان تاریخ پیوست. 

,

حسامی بیان داشت: با این شکست مفتضحانه حالا استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل با معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت این رژیم آخرین تیر ترکش خود را رها کردند، اما دیگر به اندازه ای به شکست و زوال نزدیک شده اند که برخی از هم پیمانان اروپاییشان این نقشه را تایید نکردند و در قبال فشار افکار عمومی جهان مجبور به نکوهش این تصمیم شدند تا شکست بزرگی برای استکبار جهانی از جمله آمریکا و رژیم جعلی اسراییل. باشد.

,

 

,

 
وی عنوان کرد: اعتراضاتی که پس از امضای حکم انتقال پایتخت اسرائیل توسط ترامپ در دنیا صورت گرفت نشان داد که مردم آزاده جهان دیگر اسیر تصمیمات منفعت طلبانه استکبار جهانی نخواهند شد. 

,
,

 

,

حسامی در پایان گفت: همچنین انزجار عمومی مسلمین در جهان از حکومت سعودی نیز نشان داد هرکس با این تفکرات همراه شود مورد نفرت مردم جهان قرار خواهد گرفت و به امید خدا نابودی اش نزدیک خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه