اخبار داغ

داغ سیلاب کلوار تازه شد

روستای "کلاغ خَرده" کهگیلویه وبویراحمد در خاموشی مطلق/مسوولین اداره برق به داد مردم این روستا برسند

روستای "کلاغ خَرده" کهگیلویه وبویراحمد در خاموشی مطلق/مسوولین اداره برق به داد مردم این روستا برسند
روستای کلاغ خَرده منطقه سیلاب کلوار که از محروم ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد قریب به یک هفته است که از نعمت برق بی بهره مانده اند و همچنان چشم انتظار مسوولین مربوطه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ منطقه سیلاب وکلوار از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد در ۲۰۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است که دارای ۱۷روستا و جمعیتی افزون بر دو هزار و ۶۰۰ نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,


 

,
,

"سیلاب وکلوار" دو روستای همجوار است که یکی به دلیل قرار گرفتن در مسیر رودخانه های خروشان و سیلاب ها،به ' سیلاب' شهرت دارد و 'کلوار' برگرفته از دو کلمه 'کل' در اصلاح محلی به نام مکانی مرتفع و 'وار' نیز به محل سکونت گفته می شود.

, .,

 

,


نقطه محوری و کانون این ۱۷روستا امام زاده شاه غالب نام دارد که حدود ۱۱۰ کیلومتر از بخش مارگون بویراحمد فاصله دارد و آخرین نقطه و روستا در منطقه سیلاب وکلوار نیز 'ادور' در مرز شهرستان لردگان استان چهار محال وبختیاری است.

,
, .,

 

,

, ,

 

,

طبق گزارشات رسیده، یکی از روستا های محروم منطقه سیلاب کلوار، به نام "کلاغ خَرده" در دو بخش علیا و سفلی، به دلیل قطع شدن کابل انتقال برق، قریب به یک هفته از این نعمت بی بهره اند و حتی آنتن تلفن همراه نیز در کل منطقه قطع می باشد و مردم در خاموشی کامل به سرمی برند.

,

 

,

, ,

 

,

به استناد تصاویر ارسالی توسط شهروند خبرنگار این پایگاه خبری، برق روستای کلاغ خرده منطقه سیلاب کلوار قریب به یک هفته است که قطع شده و هیچ مسوولی جهت رسیدگی به این معضل اقدام نکرده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه