اخبار داغ

22 آذر ماه؛

دومین همایش ملی جهش در دامغان برگزار می شود

دومین همایش ملی جهش در دامغان برگزار می شود
مدیر عامل موسسه آرام بهزیست دامغان از برگزاری دومین همایش ملی جهش در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ راحله هراتیان مدیر عامل موسسه آرام بهزیست و دبیر همایش جهش در گفتگو با تیتریک با اشاره به برگزاری همایشی ملی در دامغان گفت: همایش جهش  22 آذر ماه در دو بخش  ویژه دانشجویان و ویژه عموم برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, .,

هراتیان با اشاره به اینکه این همایش با شعار جهش انقلابی در کارآفرینی نوین برگزار خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم این آموزش انگیزش بعدی برای دانشجویان، جویندگان کار و سرمایه دارانی که به دنبال سرمایه گذاری هستند را در بر داشته باشد.

, .,

مدیر عامل موسسه آرام بهزیست ادامه داد: این همایش در پنج عنوان الفبای کارآفرینی، چگونگی مدیریت ریسک، بیت کوین ها و ارزهای دیجیتالی، تجارت الکترونیک و سوشال مارکتینگ و ایجاد کسب و کار پویا برگزار می شود.

,

وی اظهار کرد: مهدی جبرائیلی نخبه اقتصادی ایران، دبیر کارآفرینان اتحادیه اروپا و آسیا، مدیر عامل هولدینگ گولدن لاین، هولدینگ نمونه کشوری در این همایش درخصوص کارآفرینی سخنرانی خواهد کرد.

,

دبیر همایش جهش با بیان اینکه حضور برای برای شرکت کنندگان کاملا رایگان است، افزود: علاقه مندان جهت حضور در همایش می توانند با آیدی @jahesh_damgan ارتباط گرفته یا با شماره تلفن های 09119619110 و 35254886 تماس حاصل نمایند.

, @jahesh_damgan,

هراتیان در پایان گفت: اولویت حضور در این همایش برای افراد بیکار و جویندگان کار، دارندگان ایده بدون سرمایه و سرمایه دارانی است که ایده مناسب کار را ندارند.

,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه