اخبار داغ

فرماندار خلیل آباد خبر داد؛

تخصیص 46 درصدی اعتبارات استانی به خلیل‌آباد

تخصیص 46 درصدی اعتبارات استانی به خلیل‌آباد
فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه شهرداران و مدیران دستگاه های دولتی باید در جهت جذب اعتبارات تلاش کنند، گفت: طبق آخرین آمار، 46 درصد اعتبارات استانی و 44 درصد اعتبارات ماده 180 شهرستان خلیل‌آباد تخصیص داده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، مجتبی شاکری ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خلیل‌آباد از افزایش 89 درصدی اعتبارات سال 96 خبر داد و اظهار داشت: 17 میلیارد و 400 میلیون تومان مجموع اعتبارات شهرستان خلیل‌آباد در قالب 22 فصل، 48 برنامه و 98 پروژه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبارات ابلاغی شهرستان در سال 96، اعتبارات تملک دارایی شهرستان 5 میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: از محل ماده 180 اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و صد میلیون تومان و از محل اعتبارات ملی 8 میلیارد و 800 میلیون تومان به شهرستان خلیل‌آباد ابلاغ شده است.

,

فرماندار خلیل‌آباد با بیان اینکه شهرداران و مدیران دستگاه های دولتی باید در جهت جذب اعتبارات تلاش کنند، تصریح کرد: طبق آخرین آمار، 46 درصد اعتبارات استانی و 44 درصد اعتبارات ماده 180 شهرستان خلیل‌آباد تخصیص داده شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در جهت تخصیص 400 تن قیر در زمینه مدیریت شهری صورت گرفت، اذعان کرد: بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان در جهت زیرسازی و آسفالت معابر و پارک جنگی، خرید ماشین آتش نشانی و دوربین های ترافیکی هزینه شده است.

,

شاکری ضمن تقدیر از شهردار و شورای اسلامی شهر کندر عنوان کرد: اقدامات ارزنده ای در یک سال گذشته در راستای آسفالت معابر، جداسازی آب شرب از آب فضای سبز، بازگشایی معابر صورت گرفته است و امیدواریم این روند در سال جاری ادامه داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه اشتغال امروزه مورد توجه مقام معظم رهبری و دولت قرار دارد، تشریح کرد: در حوزه مشاغل خانگی اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای اشتغال صد نفر در شهرستان خلیل‌آباد در نظر گرفته شده است که به بانک های عامل معرفی شده اند.

,

 

,

, , ,

انسان کریم باید خدمت و رفع مشکلات مردم را نعمت و عبادت بداند

, انسان کریم باید خدمت و رفع مشکلات مردم را نعمت و عبادت بداند,

حجت الاسلام علی ناهیدی در این مراسم اظهار داشت: یکی از القاب حضرت معصومه (س)، کریمه است و تمام اهل بیت دارای این ویژگی بوده اند.

,

وی با بیان اینکه کریم یکی از صفات بسیار زیبا و پسندیده ای است که به بزرگوار و بزرگواری معنا شده است، خاطرنشان کرد: یکی از علائم انسان های کریم کار خوب انجام دادن است.

,

امام جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه کار خوب انجام دادن به معنای خوب به مردم خدمت کردن است، تصریح کرد: انسان باید از استحکام لازم برخوردار باشد و به مردم بدون منت خدمت کند.

,

وی با اشاره به اینکه انسان در ازای کار خوب انجام دادن، توقع تشکر و جبران نداشته باشد و دنبال پاداش و... نباشد، اذعان کرد: انسان باید کار خوب را برای خود یک دین بداند و شکر این کریم بودن را به خوبی بجای آورد.

,

ناهیدی با بیان اینکه منشأ خیر و برکات بودن از نشانه های کرامت است، عنوان کرد: انسان کریم باید خدمت از ته قلب را یک عبادت و رفع مشکلات مردم را یک نعمت بداند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه