اخبار داغ

فرماندار گناباد:

ورود سفال های چینی معضلی در سطح کشور است

ورود سفال های چینی معضلی در سطح کشور است
فرماندار گناباد گفت: معضلی که به طور کلی درسطح کشور وجود دارد ورود سفال های چینی ارزان و با کیفیت بوده و با توجه به بازار رقابتی موجود ما باید کیفیت و تنوع محصولاتمان را ارتقا دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح توس، محمدعلی نبی پور فرماندار شهرستان گناباد صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان گفت: سفال با توجه به قدمت بالایی که شهرستان دارد یکی از مهمترین صنایع دستی منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: ساماندهی شکلی کارگاه ها و برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت محصولات و به روز رسانی دارای اهمیت است.

,

 

,

فرماندار شهرستان گناباد اظهار کرد: کارگاه‌هایی که در منطقه به صورت سنتی طراحی شده، برای ساماندهی آنها برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

,

 

,

وی با اشاره به افزایش کیفیت محصول افزود: افرادی که در این حوزه فعال هستند باید کیفیت و نوع ترکیب خاک را ارتقا دهند تا در فروش آن به مشکلی برخورد نکنند.

,


نبی پور تصریح کرد: در حوزه آموزش مجموعه فنی و حرفه ای تا به حال اقدامات خوبی انجام داده تا افرادی که به صورت سنتی کار می کنند بتوانند محصولاتشان را بروز تر کنند.

,
,

 

,

وی به ورود سفال های چینی اشاره کرد و افزود: معضلی که به طور کلی درسطح کشور وجود دارد ورود سفال های چینی ارزان و با کیفیت بوده و با توجه به بازار رقابتی موجود ما باید کیفیت و تنوع محصولاتمان را ارتقا دهیم.

,


فرماندار گناباد به گازرسانی ورودی کاخک برای صنایع اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گاز رسانی به ۱۳ روستای بخش کاخک  در حال اجرا است، اولویت ما گاز رسانی به روستاهای عزیز می باشد که دولت یازدهم و دوازدهم گاز رسانی به صنایع و مرغداریها را در دستور کار خود قرار داده است.

,
,

انتهای پیام/
 

,
,  ,

 

,  ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه