اخبار داغ

امام جمعه گناباد:

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر ضامن برقراری امنیت پایدار است

اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر ضامن برقراری امنیت پایدار است
امام جمعه گناباد با تأکید بر اهمیت فریضه امر به معروف گفت: با اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر می توان امنیت پایدار را برقرار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت الاسلام محمد صادقی نسب امام جمعه گناباد صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گناباد اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یک واجب پر اهمیت است و منشاء آن پیامبران بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


وی افزود: تمامی سختی هایی که پیامبران ما دیده اند در راستای هشدار به مردم نسبت به گناهان بوده که فاسقان تحمل این گونه راهنمایی ها را نداشته اند و کسی که این کار را می کند راه انبیاء را انجام داده است.

,
, .,


امام جمعه گناباد گفت: نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی به وظایف خود به خوبی عمل می کنند ولی با اجرای درست امر به معروف و نهی از منکر می توان امنیت پایدار را برقرار کند.

,
,


وی افزود: امروز باید به همه امر به معروف آموزش داده شود زیرا کسب روی حلال می تواند خیلی از مشکلات جامعه را حل کند و امر به معروف و نهی از منکر متعلق به قشر خاصی نیست و همه باید در این کار نقش داشته باشند.

,
,


حجت الاسلام صادقی نسب تصریح کرد: مدیران باید دقت داشته باشند که اگر در مجموعه آن ها کارمندی کم کاری و یا درست کار نمی کند وظیفه دارند او را امر به معروف کنند.

,
,

 

,

وی افزود: این حرکت ترامپ مردم مسلمان جهان را ناراحت کرده و مطمئن باشد شاهد پاسخ محکم مسلمانان خواهد بود و این مردم در مقابل گستاخی های ترامپ ساکت نخواهند نشست.

,

 

,

امام جمعه گناباد گفت: امروز واجب است تا ترفند و دشمنی های آمریکا برای مسلمانان تبیین شود و دولت های همراه ترامپ نیز باید بدانند که آرمان های قدس معامله شدنی نیست و اگر بر این کار خود اصرار ورزند بساط آن ها جمع خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه