اخبار داغ

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی:

تکمیل مصوبات سفر دولت به خراسان رضوی نیازمند بیش از 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است

تکمیل مصوبات سفر دولت به خراسان رضوی نیازمند بیش از 5 هزار میلیارد ریال اعتبار است
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: تکمیل مصوبات و طرح‌های سفر دولت به خراسان رضوی نیازمند پنج هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی سالیانی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه دولت در سال 93 با سفر به خراسان رضوی 131 مصوبه با 792 طرح تصویب کرد، گفت: مجموع اعتبار اولیه تعیین شده برای مصوبات سفر هفت هزار و 230 میلیارد ریال بود که تاکنون در مجموع هشت هزار و 220 میلیارد ریال به این طرح ها تخصیص یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد تاکنون 46 مصوبه تکمیل و به سرانجام رسیده که در مجموع برای آنها چهار هزار و 360 میلیارد ریال اعتبار در این دولت هزینه شده است.

,

 

,

وی در ادامه از تکمیل دو پروژه قضایی با تخصیص 120 میلیارد ریالی، 15 مصوبه فصل انرژی با تخصیص یک هزار و 80 میلیارد ریال و چهار پروژه در فصل بهداشت و درمان با تخصیص 522 میلیارد ریال خبر داد.

,

 

,

سالیانی تکمیل 9 پروژه در بخش تربیت بدنی با تخصیص 158 میلیارد ریال، حمل و نقل دو پروژه با اعتبار یک هزار و 900 میلیارد ریال و منابع آب چهار مورد با دو هزار و 780 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌ها خواند.

,

 

,

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تکمیل طرح ها و مصوبات باقیمانده در مجموع پنج هزار و 850 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، گفت: پیگیری های لازم از طریق مبادی مربوط ملی به منظور اخذ و تخصیص مانده اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل طرح ها در دست اقدام است.

,

 

,

سالیانی با اعلام این خبر که 85 مصوبه دیگر در دست اجراست، بیان داشت: هم اکنون متوسط پیشرفت فیزیکی آنها به 83 درصد رسیده و با مجموع مصوبات تکمیل شده متوسط پیشرفت فیزیکی آنها به 92 درصد می رسد.

,

 

,

وی در پایان عنوان کرد: تاکنون برای این 85 مصوبه نیز سه هزار و 860 میلیارد ریال هزینه شده و بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال، 65 مصوبه دیگر تکمیل می شود که تاکنون برای آنها نیز دوهزار و 630 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و برای تکمیل آن تا پایان امسال نیز در مجموع 2 هزار و 630 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه