اخبار داغ

در جلسه شورای اداری مطرح شد

انتقاد فرماندار فردوس از بازدیدهای بی نتیجه برخی از مدیران از اماکن/اداراتی که با سرپرستی اداره می شوند هرچه زودتر تعیین تکلیف کنند

انتقاد فرماندار فردوس از بازدیدهای بی نتیجه برخی از مدیران از اماکن/اداراتی که با سرپرستی اداره می شوند هرچه زودتر تعیین تکلیف کنند
لازم نیست بازدید ها توسط مدیران مکررا در فضای مجازی و کانال ها اطلاع رسانی شود از مدیران اجرایی خواهشمندیم تا قبل از بازدید هر مکانی مشکلات را احصا کنند در ضمن بازدید گره از مشکل آن موسسه ویا شخص باز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فردوس برین ، صبح امروز امام جمعه شهرستان فردوس در جلسه شورای اداری عنوان کرد:سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال در شهرستان فردوس رو به پایان است و امسال حرکت ها ی خوبی از جمله ایجاد کارخانجات یدک وسایل نقلیه صورت گرفته است که یقینا موجب اشتغال زایی خوبی خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین بابایی در ادامه خاطر نشان کرد: نیازمندیهای مردم فرصت و نعمت خوبی برای مدیران است .

فرماندار فردوس نیز درجلسه شورای اداری صبح امروز عنوان کرد: خوشبختانه همکاری خوبی بین مدیران شهرستان و مسئولین ارشدشهرستان صورت گرفته است واین نشان دهنده آغاز بسیارخوبی است.

مهدی ابراهیمی در ادامه تاکید کرد: شهرستان فردوس اگر تا به اکنون عقب مانده بوده چون به جز کشاورزی وارد کار دیگری نشده است اما امروز خوشبختانه در عرصه های مختلف بومی گردی و ... وارد شده است.

وی در ادامه گفت: اکنون به دنبال افرادی هستیم که تجربه برای آن ها بسیاری از مسائل راروشن کرده واکنون دیگر زمان آزمون وخطا جوانان گذشته است.

فرماندار فردوس در ادامه همچنین گفت: خیلی از پروژه ها را در شهرستان فردوس افرادی از بیرون انجام می دهند واین درحالی است که میتوان این پروژه ها  را با راه اندازی مرکز شرکت تعاونی توسعه وعمران در فردوس انجام داد تا به نوعی ایجاد اشتغال هم باشد.

وی همچنین در خصوص رفع محرومیت زدایی با ایجاد طرح های مختلف در روستاها نیز گفت:امیدواریم تا افراد موازی کاری نکنند همه مسئولینی که در روستاها برای ایجاد اشتغال و یا دیگرامور برنامه دارند از دیگر نهاد ها و موسسه هایی که در این رابطه در آن روستا کار کرده اند کمک بگیرندتا پروژه ای کامل و بدون نقص وبدون هدررفت سرمایه و وقت تحویل بدهند.

ابراهیمی با انتقاد از بازدید های مکرر برخی از مدیران اجرایی از مکان ها و موسسه ها و کارگاه ها که بدون نتیجه باقی می ماندگفت:لازم نیست بازدید ها توسط مدیران مکررا در فضای مجازی و کانال ها اطلاع رسانی شود از مدیران اجرایی خواهشمندیم تا قبل از بازدید هر مکانی مشکلات را احصا کنند در ضمن بازدید گره از مشکل آن موسسه ویا شخص باز شود.

فرماندار فردوس همچنین تعداد اداراتی که با سرپرستی اداره می شوند را ۶ اداره عنوان کرد وگفت:امیدواریم که سرپرستان هرچه زودتر با مدیران  کل خود صحبت کرده و وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردوس برین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه