اخبار داغ

شهدا معنای عملی آیات قرآن هستند

شهدا معنای عملی آیات قرآن هستند
یک استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شبی با شهید پاسدار «سید مهدی میرعباسی» گفت: شهدا نماد اسلامِ مهر و محبت، شجاعت و ایثار، عزت و حیا و ولایت‌پذیری و معنای عملی آیات قرآن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شازند ما، حجت الاسلام کرمی از اساتید حوزه و دانشگاه شب گذشته در مراسم شبی با شهید پاسدار «سید مهدی میرعباسی» در محله هفته شهر شهباز گفت: استقلال و امنیت کشور را مدیون خون هزاران شهید به خون غلتیده هستیم و باید ایثارشان را ارج نهاده و چراغ راه خود و آیندگان قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما, شازند ما,

,

, , , ,

وی با بیان اینکه تکریم و تجلیل خانواده های شاهد و ایثارگر یکی از سیاست‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه مسئولان باید به این مهم همت گمارند عنوان کرد: روحیه ایثار و شهادت ضامن تثبیت و اقتدار جمهوری اسلامی است از این‌ رو برای حفظ اقتدار نظام اسلامی باید روحیه ایثار و شهادت در جامعه نهادینه شود.

,

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: برخی از افراد عکس شهدا را می بینند و دم از شهدا می زنند اما برعکس شهدا عمل می کنند و حتی با دیدار خانواده شهدا رفتن هم، معرفت پیدا نمی کنند.

,

کرمی با اشاره به اینکه شهدا و خانواده آنان حق بزرگی بر گردن ما دارند بیان کرد: شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند، همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند؛«مظهر قدرت ایران شهدا هستند» و بر این اساس همه ما باید ادامه دهنده راه این عزیزان در راستای حفظ  دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم.

,

,

, , , ,

وی یادآور شد: شهدا نماد اسلامِ مهر و محبت، شجاعت و ایثار، عزت و حیا و ولایت‌پذیری هستند و در واقع شهدا معنای عملی آیات قرآن هستند و باید با برگزاری اینگونه مراسمات، یادشان را در دل‌ها زنده نگه داریم.

,

گفتنی است شهید «سید مهدی میرعباسی» یکی از پاسداران پادگان 42 قدر اراک و اهل شهر شهباز در شهرستان شازند بود که در مناطق عملیاتی غرب کشور در حین پاکسازی مناطق مین‌ریزی شده از دوران دفاع مقدس، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه