اخبار داغ

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در تبریز؛

از هشتاد هزار واحد تولیدی موجود نیمی فعال و نیمه‌‌فعال است

از هشتاد هزار واحد تولیدی موجود نیمی فعال و نیمه‌‌فعال است
نجفی گفت: حدود 40 هزار واحد تولیدی موجود در کشور در حالت رکود به سر می‌‌برند و اگر ما بتوانیم نیمی از ‌آن‌‌ها را فعال کنیم بخش اعظمی از مشکلات حل می‌‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج،صادق نجفی صبح امروز در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور که در محل سالن همایش‌‌های پتروشیمی تبریز برگزار می‌‌شد با بیان اینکه صادرات و تولید ما مشکل دارد اما به بن‌‌بست نخورده‌‌ایم، ابراز داشت: باید راه‌‌ها را پیدا کنیم‌ و یا راه ایجاد کنیم، تولیدکنندگان و مردم ما انسان‌های خوش‌‌فکر و پر تلاشی هستند و باید در شرایط بحرانی دست به کار شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: در سال‌های بحرانی قرار داریم و از هشتاد هزار واحدهای تولیدی نیمی فعال و یا نیمه فعال است؛ ۹۲ درصد از صنایع ما کوچک هستند و اگر بتوانیم از این واحدهای کوچک بیست هزار واحد را که با ظرفیت کامل کار نمی‌کنند، کامل نموده و برای آن‌ها بازاریابی کنیم مشکلات‌‌مان حل می‌گردد.

,

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه برای احیاء صنایع برنامه‌‌ریزی لازم است و باید سیاست‌‌های تولید و تشویقی ما در یک راستا باشد، یادآور شد: معاون‌ اول رئیس جمهور در اهواز می‌گفت متاسفانه مدیران ما شجاع و نترس نیستند و نمی‌توانند ریسک کنند، شاید برخی‌‌ها بگویند که این این مدیران را انتخاب نکنند اما شرایط کشور در برخی مواقع را می‌دانید.

,

وی اضافه کرد: همانطور که در زمان شهرداری برای رفع مشکلات تلاش کرده‌‌ام، در پست جدید نیز تلاش خواهم کرد مشکلات صنایع کوچک ما حل شود؛ اخیرا اتاق مراکز صنایع کوچک ایران و کره را ایجاد کردیم و این می‌تواند باعث پیشرفت ما باشد.

,

نجفی در پایان بیان داشت: زمانی مدیران کره‌‌ای برای خرید و یادگیری کشتیرانی به کشور ما می‌‌آمدند اما اکنون ما به آنجا می‌رویم و می‌بینیم هزاران نفر در این سیستم کار می‌کنند اما اوج کار ما سفارش محصولاتی است که چندین سال تحویل آن صورت می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه