اخبار داغ

به علت سانحه رانندگی؛

مدیرکل سلامت محیط کار وزارت بهداشت درگذشت

مدیرکل سلامت محیط کار وزارت بهداشت درگذشت
دکتر صادق حضرتی مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان به دلیل سانحه رانندگی در جاده اردبیل - سرچم دارفانی را وداع گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این حادثه عصر جمعه در جاده سرچم به سمت سه راهی میانه و زنجان و به دلیل برخورد اتومیبل سواری حامل مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان با اتوبوس رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده پلیس راه استان اردبیل زمان تصادف را ساعت ۱۷ امروز جمعه عنوان کرد و افزواستد: این حادثه بعد از تونل شماره ۱۲ جاده سرچم به سمت زنجان اتفاق افتاده است.

,

سرهنگ حجت فتاحی با اشاره به علت این حادثه اضافه کرد: بررسی نشان می دهد که این حادثه به دلیل انحراف به چپ اتومبیل سواری - که رانندگی آن را دکتر حضرتی به عهده داشته - و تصادف از روبه رو با اتوبوس رخ داده است.

,

وی با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر فوت دکتر حضرتی یک نفر از سرنشینان و همراهان وی نیز مصدوم شده است، متذکر شد: مصدوم بلافاصله به مراکز درمانی انتقال یافته است.

,

فرمانده پلیس راه استان ادامه داد: در این حادثه هیچ یک از سرنشینان اتوبوس با مصدومیت و مشکل مواجه نشده اند.

,

فتاحی با توجه به شرایط جاده سرچم بویژه در بخش گردنه سرچم و بعد از تونل ۱۲ تاکید کرد که رانندگان در گذر از این جاده به خصوص در این فصل سال باید موارد ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند.

,

دکتر صادق حضرتی مدیر کل سلامت محیط و کار وزارت بهداشت و درمان پیش از این به عنوان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل فعالیت می کرد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه