اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی هشدار داد:

وضعیت ناسالم هوای ارومیه برای تمام گروه ها/هوای آلوده تا دو روز آینده همچنان پایدار است

وضعیت ناسالم هوای ارومیه برای تمام گروه ها/هوای آلوده تا دو روز آینده همچنان پایدار است
مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی با بیان اینکه هوا بسیار آلوده بوده و برای تمام گروه ها ناسالم است، برای ترددهای غیر ضروری در هوای آلوده هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پرویز آراسته در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به تعطیلی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی به علت آلودگی هوا اظهار داشت: طبق اعلام نظر ایستگاه های سنجش آلودگی، هوا تا ساعت ۱۹ شامگاه روز گذشته از میزان استاندارد که ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است عبور نکرده و همچنان سالم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: پس از آن ۲ و نیم درجه از میزان استاندارد فراتر رفته و هوا خطرناک برای تمامی گروه هااعلام شد که بلافاصله ستاد کاهش آلودگی هوا به مدیریت معاون امور عمرانی و فرماندار ارومیه تشکیل شد که در نتیجه آن تصمیم بر تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت صبح شنبه ۲۵ آذر گرفته شد.

,

آراسته با اشاره به احتمال فراوان تعطیلی مدارس در نوبت بعدازظهر امروز تاکید کرد: برای تصمیم گیری در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت بعدازظهر میزان آلودگی هوا مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته و اعلام می شود.

,

مدیرکل محیط زیست آذربایجان غربی با هشدار به عدم حضور گروه های خطر در بیرون از منزل، افزود: افرادی با سابقه بیماری های قلبی و مشکلات تنفسی، خانم های باردار، کودکان و سالمندان به شدت از حضور در هوای آلوده خودداری کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود هوای آلوده با توجه به اعلام هواشناسی تا دو روز آینده پایدار بوده و تداوم داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه