اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس:

مخالف کاهش اعتبارات حوزه ورزش در بودجه سال 97 هستیم/ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

مخالف کاهش اعتبارات حوزه ورزش در بودجه سال 97 هستیم/ تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی به 10 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مخالف کاهش اعتبارات حوزه ورزش در بودجه سال 97 هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کاهش 20 درصدی بودجه ورزش اظهار کرد: بنده مخالف این موضوع هستم و معتقدم این موضوع به ضرر ورزش کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا; ,

وی با بیان اینکه به اندازه 10 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور داریم، ابراز کرد: اگر هیچ پروژه جدیدی را آغاز نکنیم و همین پروژه‌ها را اجرا کنیم مدت زمان زیادی برای افتتاح طول خواهد کشید.

,

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته ما از محل ارزش افزوده حدود 1200 میلیارد تومان به ورزش اختصاص دادیم، عنوان کرد: باید بررسی کرد که آیا این اعتبار به صورت کامل محقق شده یا نه که هنوز گزارش آن به مجلس نیامده است.

,

وی بیان کرد: در صورت محقق شدن حدود 10 سال زمان نیاز داریم تا پروژه‌های نیمه تمام را به مرحله بهره برداری برسانیم.

,

عزیزی با بیان اینکه اگر 20 درصد از بودجه ورزش کم شود وضعیت خوبی نخواهیم داشت، گفت: ما باید به فکر توسعه ورزش باشیم و به نظرم آنچنان که باید از ورزش حمایت نکرده‌ایم.

,

وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که هزینه در ورزش سرمایه است و به همین خاطر با کاهش بودجه ورزش نیز مخالف هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه