اخبار داغ

مدیرعامل آتش نشانی اهواز:

برق و گاز منطقه نبوت اهواز قطع شد

برق و گاز منطقه نبوت اهواز قطع شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از قطع برق و گاز منطقه نبوت این شهر و ادامه جستجو در خانه آوار شده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر نجفی در گفتگو با خبرنگار مهر حاضر در محل حادثه اظهار کرد: حادثه راس ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه از طریق شهروندان منطقه نبوت به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام و از ایستگاه آتش نشانی منطقه دو دقیقه بعد نیروها در محل حاثه حاضر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مهر,

وی با اشاره به اینکه انفجار گاز شهری در خیابان دو فجر کوی نبوت بوده است، افزود: این انفجار در یک منزل دو طبقه که طبقه اول ویلایی و دو واحد در طبقه دوم بوده به دلیل نشت گاز شهری رخ داد.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: تاکنون یک نفر زن مصدوم از محل حادثه بیرون آمده و بر اساس اعلام وی هیچ فرد دیگری در منزل نیست اما آتش نشانان به دلیل رعایت استانداردها هنوز عملیات جستجو را انجام می دهند.

,

نجفی با اشاره به انتقال مصدوم به بیمارستان طالقانی بیان کرد: با پیشنهاد آتش نشانی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی هم اکنون انشعابات برق و گاز منطقه قطع شده است.

,

وی با اشاره به شدت بالای انفجار عنوان کرد: هم اکنون آتش نشانان در حال ایمن سازی محل هستند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان خبر داد: پنج دستگاه انواع خودروی امداد و نجات و دو دستگاه خودروی اطفای حریق از طریق فرماندهی برای این حادثه اعزام شدند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه