اخبار داغ

شهردار جدید بوکان و ده ها چالش پیش رو

شهردار جدید بوکان و ده ها چالش پیش رو
بعد از ماه ها بلاتکلیفی در انتخاب شهردار بوکان در نهایت روز پنجشنبه با معارفه بابک رستم پور به عنوان شهردار یکی از مهم ترین چالش های مدیریتی شهر وارد فاز تازه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازکانی پرس، بعد از ماه ها بلاتکلیفی در انتخاب شهردار بوکان در نهایت روز پنجشنبه با معارفه بابک رستم پور به عنوان شهردار یکی از مهم ترین چالش های مدیریتی شهر وارد فاز تازه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

بی گمان بابک رستم پور به عنوان نوزدهمین شهردار بوکان بر خلاف دوران زمامنداریش در شهرداری بانه که با رضایت مندی مردم این شهر همراه بوده در یکی از عریض و طویل ترین شهرداری های استان اذربایجان غربی با چالش های بیشماری رو به رو است که بی گمان اینده کاری وی را نیز تحت شعاع قرار خواهد داد.
شهرداری بوکان به عنوان یکی از ریسک پذیر ترین حوزه های مدیریتی شهرستان به شمار می اید که به علت کم کاری های گذشته اکنون نیاز به یک برنامه دقیق و هدف مند برای برون رفت از وضعیت اسفار موجود دارد
بدهی چند میلیاردی شهرداری به شاکیان خصوصی و پیمانکاران، وضعیت اسف بار مبلمان شهری، پروژه های ناتمام میلیاردی، فساد اداری، حقوق عقب افتاده کارگران، نبود منابع سرمایه مولد و پایدار، گسترش حاشیه نشینی ان هم بدون امکانات، کمبود سرانه فضای سبز، وضعیت اسف بار معابر، خیابانها و کوچه ها و در نهایت کمبود بودجه مهم ترین چالش های پیش روی نوزدهمین شهردار بوکان در ساختمان پیر شهرداری این شهر خواهد بود .
هر چند مدیران ارشد شهرستانی در ائین تودیع و معارفه شهردار جدید وعده های برای کم کردن این میزان مشکل دادند و خود شهردار جدید نیز برنامه های خود را برای برون رفت از وضعیت کنونی شهرداری اعلام کرد اما واقعیت شهرداری بوکان بی اعتمادی مردم نسبت به این ارگان مهم خدمات رسان شهری است که سبب شده است مهمترین سازمان خدمات رسان شهری با مشکلات عدیده ای روبه رو شده باشد.
مهمترین وظیفه کنونی شهردار جدید بوکان اعتماد سازی دوباره در میان مردمی است که به علت کم کاری های گذشته این نهاد در حوزه های مختلف اعتمادشان نسبت به ان سلب شده است.
تاکید بر عدالت عمرانی در تمامی مناطق شهری، تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فساد اداری ۳ ضلعی هستند که می تواند دوباره اعتاد مردم به شهرداری برگرداند

,
,
,
,
,
,

ایجاد منابع پایدار درامدی و همچنین جذب سرمایه گذار برای شهرداری در وضعیت کنونی که مردم با مشکلات عدیده ای اقتصادی رو به رو هستند نیز می تواند تا حدود بسیار زیادی از اتکای شهرداری به پول دریافتی از مردم بکاهد و این نهاد در فصول عمرانی با مشکلات عدیده بودجه ای رو به رو نشود
تعامل با دیگر ارگانها و ادارات خدمات رسان و همچنین همکاری با نهاد های مردم نهاد نیز می تواند به ارتقاء کیفی برنامه های شهرداری در سومین شهر بزرگ استان و در عین حال عقب افتاده ترین شهر استان از نظر خدمات شهری کمک شایانی کند.
جدای از تمام این برنامه ها تعامل و همفکری با شورای شهر در چهارچوب قانون می تواند سبب افزایش راندمان این نهاد مهم خدمات رسان شهری شود و در نهایت رضایت عمومی را از این نهاد خدمات رسان ببار اورد.
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه