اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد:

اتحاد مسلمانان باعث تسریع در سقوط اسرائیل می شود

اتحاد مسلمانان باعث تسریع در سقوط اسرائیل می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: ایجاد یک جبهه منسجم از مسلمانان و کشورهای اسلامی در مقابل آمریکا، این حرکت احمقانه آنها را به نابودی نزدیک تر می‌کند و اتحاد مسلمانان باعث شود که سقوط اسرائیل زودتر محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدرضا رحمانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد در گفتگو با صبح توس، با بیان اینکه معرفی کردن قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل  نقشه شوم سران استکبار است اظهارکرد: هدف دولت آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی، اسرائیلی کردن قدس است و آنها با این اقدام قصد دارند فلسطینی‌ها را قانع کنند که  مبارزه نتیجه‌ای نخواهد داشت و باید اسرائیل را قبول کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با اشاره به اینکه فلسطین آزاد خواهد شد افزود: این سنت خداوند است که در طول تاریخ ظالم از بین می رود و مظلوم پیروز می‌شود.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد گفت: بیت المقدس قبله نخست مسلمانان و قلب جهان اسلام است و دشمنان قصد دارند که آن را از دسترس مسلمانان دور نگه دارند و در حقیقت با اشغال فلسطین می خواهند قلب آنها را اشغال کنند.

,

 

,

وی افزود: اشغالگران و زورگویان بدانند که با اتحاد مسلمانان به طور یقین نخواهند توانست قدس را به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسند.

,

 

,

رحمانی خاطرنشان کرد: ایجاد یک جبهه منسجم از مسلمانان و کشورهای اسلامی در مقابل آمریکا، این حرکت احمقانه آنها را به نابودی نزدیک تر می‌کند و اتحاد مسلمانان باعث شود که سقوط اسرائیل زودتر محقق شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه