اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

برقراری امنیت اقتصادی از وظایف دولت است

برقراری امنیت اقتصادی از وظایف دولت است
فرماندار گرمسار گفت: امنیت اقتصادی از وظایف دولت است و این نباید باعث حذف نظارت در این بخش شود و مردم با خیال راحت بازار شب عید خود را خواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین  نشست تعزیرات حکومتی و برخورد با مخلان در بخش های اقتصادی با حضور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و فرماندار گرمسار در محل فرمانداری گرمسار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

داریوش طاهری فرماندار گرمسار توجه به حوزه نظارتی را یک وظیفه مهم تعزیرات حکومتی برشمرد و گفت: خوش بختانه چتر نظارتی اداره تعزیرات حکومتی در شهرستان گرمسار بسیار خوب و مناسب است و این باعث آرامش در بازار شده است و این موضوع هم منافع تولید کننده و هم مصرف کنندهر ا به دنبال دارد.

,

فرماندار گرمسار در ادامه افزود: برخی آگاهانه سعی دارند در حوزه بازار اختلال ایجاد کنند و این موضوع به صورت کامل با توجه به چتر وظیفه یا تعزیرات حکومتی در دست بررسی است و با اخلال گران در این بخش برخورد قاطع خواهد شد.

,

وی گفت: تعزیرات حکومتی باید با نظارت های وسیع خود در بخش اقتصادی و دیگر بخش های حاکمیتی و اختصاصی خود از مخللین اقتصادی برخورد قاطع کند تا مردم مشکلی در وضعیت رفاهی و اقتصادی پیش رو نداشته باشند.

,

طاهری از برنامه ریز برای بازار پایان سال و رفاه کامل شهروندان با توجه به نزدیکی به پایتخت اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت اقتصادی از وظایف دولت است و این نباید باعث حذف نظارت در این بخش شود و مردم با خیال راحت بازار شب عید خود را خواهند داشت.

,

در ادامه این جلسه سید حسن تقوی به عنوان مدیر جدید اداره تعزیرات حکومتی گرمسار معرفی شد و از خدمات سید محمد موسوی نیز به عنوان رئیس سابق قدردانی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه