اخبار داغ

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی مطرح کرد:

اعطای ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی/آغاز ثبت نام طرح‌های گردشگری برای دریافت تسهیلات

اعطای ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی/آغاز ثبت نام طرح‌های گردشگری برای دریافت تسهیلات
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۷۱ واحد صنعتی کوچک و متوسط ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ محمود نعمتی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: دولت در راستای طرح رونق تولید سیاست‌های حمایتی برای بنگاه‌های کوچک و متوسط، تکمیل طرح‌های بالای ۶۰ درصد و بازسازی و نوسازی صنایع در استان و کشور را در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

نعمتی اظهار کرد: به همین منظور جلسات کارگروه طرح ایجاد رونق در واحدهای کوچک و متوسط استان مرکزی به صورت منظم هر هفته تشکیل می‌شود تا واحدهای که نیاز به تسهیلات برای رونق تولید دارند شناسایی و به بانک‌ها معرفی شوند.

,

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۷۲۲ متقاضی در سامانه بهین‌یاب ثبت نام کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۴۵۰ مورد متقاضی تأمین سرمایه در گردش، ۱۰۶ واحد سرمایه ثابت، ۱۸۷ واحد هم برای تأمین سرمایه به منظور بازسازی و نوسازی و مابقی در حوزه کشاورزی در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

,

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی گفت: تا این لحظه یک‌هزار ۲۴ واحد با اعتباری بالغ بر ۹۲۸ میلیارد تومان برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده‌اند و تا به امروز ۶۷۱ واحد صنعتی کوچک و متوسط، ۶۱۸ میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید دریافت کرده‌اند.

,

نعمتی با تاکید بر اینکه روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های خصوصی به کُندی پیش می‌رود، اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم انتظار می‌رود بانک‌های خصوصی بیشتر طرح ها را رسیدگی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه سامانه بهین‌یاب برای پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و کشاورزی بسته شده است، بیان کرد: همچنین از ابتدای دی‌ماه امسال متقاضیان تسهیلات مجتمع‌های گردشگری می‌توانند در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کنند.

,

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تسهیلاتی که ارائه شده شاهد رونق بیشتر واحدهای تولیدی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه