اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عملیات روانی آمریکا برای مذاکره بر سرموضوعات جدید با ایران/موضع جمهوری اسلامی ایران شفاف است

عملیات روانی آمریکا برای مذاکره بر سرموضوعات جدید با ایران/موضع جمهوری اسلامی ایران شفاف است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم‌های جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، عملیات روانی است تا ایران را وادار به مذاکرات جدید در موضوعات دیگری از جمله برنامه موشکی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد‌ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خمین نیوز، با اشاره به مواضع ترامپ، گفت: رئیس جمهور آمریکا از ابتدای ورود تاکنون، موضع خود نسبت به برجام را با جنجال شروع کرد تا بتواند با توجه به منافع خود، اثراتی بر جمهوری اسلامی ایران بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خمین نیوز، ,

وی اظهار کرد: رفتار ترامپ و چنین جنجالی از سوی آمریکا، در واقع یک عملیات روانی برای تشکیل اتحاد جهانی علیه ایران است که البته تاکنون هم موفق نشده‌اند.

,

رضایی بیان کرد: طرف‌های غیرایرانی در برجام تلاش می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران بر این قرارداد باقی بماند، چراکه مزایای برجام برای آنها خوشحال کننده است.

,

برهم زدن برجام از سوی آمریکا به نفع ایران است

, برهم زدن برجام از سوی آمریکا به نفع ایران است, برهم زدن برجام از سوی آمریکا به نفع ایران است,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: اگر آمریکا برجام را بر هم بزند، به نفع ایران است، چراکه جمهوری اسلامی ایران راه خود را با قوت بیشتری ادامه خواهد داد.

,

وی با اشاره به تحریم‌های جدید گفت: همانطور که گفته شد این فشارها و تحریم‌های جدید یک عملیات روانی است تا ایران را وادار به مذاکرات جدید در موضوعات دیگری از جمله برنامه موشکی کند.

,

جمهوری اسلامی ایران بار دیگر مذاکره نخواهد کرد

, جمهوری اسلامی ایران بار دیگر مذاکره نخواهد کرد, جمهوری اسلامی ایران بار دیگر مذاکره نخواهد کرد,

رضایی ادامه داد: این رفتار آمریکا با هدف امتیازگیری از ایران است، اما موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال برنامه‌هایی از جمله مسائل موشکی کشور، شفاف است و ما بار دیگر مذاکره‌ای نخواهیم کرد و سرسختانه به مواضع خود ادامه می‌دهیم.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تحریم‌های جدید و فشارها علیه ایران، توهین رئیس جمهور آمریکا و رفتار سخیف وی با آفریقائیان، که حتی حق حیات هم برای آنها قائل نیست و حاکی از یک رفتار نژاد پرستانه است، نشان از حاکمی با رفتاری به دور از منطق دارد که در اعمالش احترام به قاعده و اصول بین‌ا‌لمللی و هیچ سازمان دیگری مشاهده نمی‌شود.

,

رضایی تصریح کرد: ترامپ با چنین رفتاری، عملا از برجام خارج شده  و آن را نقض کرده است، اما طرف‌های دیگر ایران در برجام، به ظاهر اصرار بر باقی ماندن ایران در این قرارداد را دارند چرا که منافع خود را در این موضوع می‌بینند.

,

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که منافع خود را در این قرارداد ببیند به برجام پایبند است، در غیر این صورت این روند را ادامه نخواهد داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه