اخبار داغ

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه:

خودکفایی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد سرخه است

خودکفایی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد سرخه است
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرخه گفت: خودکفایی و خوداتکایی مددجویان رویکرد اصلی کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه، ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: رسالت بنیانگذار کبیر انقلاب از پایه گذاری و تأسیس نهاد کمیته امداد خدمات رسانی به محرومان و قشر کم درآمد و آسیب دیده جامعه بوده است؛ و ما نیز در همین راستا تمام تلاش خود را صرف کرده ایم تا بتوانیم گرهی حتی کوچک را از مشکلات مردم را باز کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه, .,

وی افزود: اسلام دین مهرورزی به ستمدیدگان و مظلومان عالم است؛ و ما به عنوان یک مسلمان موظف به رعایت آموزه های این دین مقدس هستیم.

, .,

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخه در ادامه عنوان کرد: کمیته امداد در سرخه 359 خانوار را تحت پوشش خود دارد که به عبارتی کمیته امداد به 649 نفر به صورت دائمی و موردی خدمات ارائه می کند.

, 359 , .,

عبداللهی گفت: دانش آموزان زیر پوشش نهاد کمیته امداد سرخه حدود 73 نفر هستند که از خدمات تحصیلی، آموزشی و مشاوره ای کمیته امداد بهره مند می شوند.

, . ,

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت های چشمگیری در خصوص جذب حامی انجام داده است و توانسته است تا کنون397 نفر را جذب کند که این حامیان از 29 یتیم و 80 نفر محسنین ماهیانه حمایت مادی و معنوی می کنند.

, 29 , .,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخه به اقدامات این نهاد در خصوص اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: دوره های آموزشی و کارآفرینی ویژه مددجویان برگزار شده است تا بتوانند حرفه و تخصصی را کسب کنند و از این طریق خودکفا شوند که در راستای کارگشایی 39 مورد وام در سال جاری پرداخت شده است.

, .,

عبداللهی بیان کرد: یکی دیگر از رسالت های مهم کمیته امداد کمک و حمایت جوانان در امر ازدواج است که در این زمینه نیز کمیته امداد سرخه در 9 ماهه اول سال 96؛ تعداد 9 مورد ازدواج را داشته است که از این تعداد دو تا شهری و 7 مورد ازدواج روستایی بوده است و یک مورد نیز ازدواج مجدد بوده است؛ برای تشویق افرادی که به هر دلیلی طلاق می گیرند جهیزیه تعلق می گیرد که ازدواج کنند.

, 96, .,

وی افزود: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان سرخه خوشبختانه از ازدواج هایی که صورت گرفته تا کنون هیچ طلاقی ثبت نشده است و می توان یکی از مهمترین دلایل آن را مشاوره های پیش از ازدواج که توسط کمیته امداد صورت می گیرد؛ عنوان کرد.

, .,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) سرخه اذعان داشت: افرادی که بیکار و جویای کار هستند و در حرفه ای تخصص دارند؛ به آنها وام تعلق می گیرد تا بتواند شغلی را برای خود دست و پا کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه