اخبار داغ

بدلیل تغییرات آب و هوایی در طی 24 ساعت گذشته؛

رانندگان تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند/ کاهش ۵۰ درصدی بارشها نسبت به میانگین بلندمدت

رانندگان تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند/ کاهش ۵۰ درصدی بارشها  نسبت به میانگین بلندمدت
رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه بدلیل بارش های صورت گرفته در طی  شب گذشته و نیز کاهش نسبی هوای دما  لغزنده است، گفت: لازم است رانندگان برای تردد در این مسیرها با اجتناب از سبقت غیر مجاز ،  سرعت مطمئنه را داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم، به دلیل بارش پراکنده برف و کولاک در مسیرهای کوهستانی و گردنه های استان  رئیس پلیس راه استان زنجان  به رانندگان هشدار داد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

سرهنگ علی اصغر شیر محمدی استفاده از تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ را برای تردد در محورهای برون شهری ضروری دانست و اظهار کرد: رانندگان حتما قبل از انجام سفر تجهیزات گرمایشی و ایمنی خودروی خود را بررسی کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

,

 

,

* بیشترین علت وقوع تصادفات در چنین شرایطی سبقت و سرعت غیر مجاز بوده است

,

وی تصریح کرد: بیشترین علت وقوع تصادفات در چنین شرایطی سبقت و سرعت غیر مجاز بوده است که به رانندگان توصیه می شود برای حفظ جان خود و شهروندان  به نکات ایمنی توجه بیشتری داشته باشند.

,

محمد امینی  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان  نیز  با اعلام اینکه  در حال حاضر بارش برف در برخی از محورهای مواصلاتی استان زنجان ادامه دارد، گفت: هم‌اکنون در  آزادراه زنجان و جاده ترانزیت زنجان ـ قزوین شاهد بارش پراکنده برف بین فواصل ۵۰ تا ۹۰  هستیم.

,

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در محورهای آزاد راه زنجان – تبریز و زنجان میانه نیز  بارش پراکنده برف وجود داشته و به شهروندان توصیه کرد از تردد های غیر ضروری در این محورها خودداری کنند.

,

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد:  در محورهای زنجان ـ بیجار، زنجان ـ دندی ـ تخت‌سلیمان، زنجان ـ طارم و زنجان ـ تهم ـ چورزق نیز  با پدیده مه در ساعات ابتدایی صبح مواجه هستیم که به رانندگان توصیه می شود حتما از چراغ مه شکن برای تردد استفاده کنند.

,

 

,

* میزان بارش نسبت به میانگین بلندمدت ۵۰ درصد کاهش داشته است

,

بنا به اعلام هواشناسی استان بارش پراکنده برف در  گردنه های برفگیر و کوهستانی ادامه داشته و در طی ساعات صبح امروز شاهد کاهش دو درجه ای دما نسبت به روز گذشته بوده ایم.

,

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان فعالیت این سامانه بارشی از روز گذشته در زنجان آغاز شده است که با کولاک و بارش های محلی در محورهای کوهستانی و سرد شدن محسوس دما در برخی مناطق استان همراه خواهد بود.

,

شب گذشته در شهر زنجان نیز بارش برف را شاهد بوده ایم که صبح امروز شهروندان زنجانی شاهد این نذورات آسمانی بوده اند.

,

ازابتدای  سال زراعی تاکنون میزان بارش درزنجان نسبت به میانگین بلند مدت با  کاهش همراه بوده است که در این باره صونا صرفی رئیس پیش‌بینی جوی اداره‌کل هواشناسی استان زنجان میزان بارش ها را ۳۸ میلی‌متر اعلام کرده و گفته است این میزان بارش نسبت به میانگین بلندمدت ۵۰ درصد کاهش داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه