اخبار داغ

سرپرست آموزش و پرورش طارم:

کمبود فضاهای آموزشی طارم جبران می‌شود

کمبود فضاهای آموزشی طارم جبران می‌شود
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان طارم با اشاره به مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: کمبود فضاهای آموزشی طارم جبران می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب رحمانی سرپرست آموزش و پرروش شهرستان طارم در گفت و گو با برگ زیتون، هفته شوراهای آموزش و پرورش را به تمامی دلسوزان عرصه تعالی فرهنگ و رشد فضیلت‌های معنوی و اخلاقی اسلام ناب محمدی(ص) تبریک گفت و از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه و ارزنده تمامی فرهنگیان دلسوز و بصیر و مدیران سختکوش و توانمند منطقه همچنین خیرین بزرگوار و اعضای گرانقدر شورای آموزش و پرورش تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

وی به اقدامات انجام شده در این خصوص در سطح شهرستان اشاره کرده و افزود: از سال ۹۴ تاکنون ۳۳ جلسه برگزار و ۲۱۱ مصوبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان مصوب شده و از این مصوبات فقط یک مصوبه عملیاتی نشده و در حال پیگیری است.

,

رحمانی یادآور شد: تشکیل شوراهای آموزش و پرورش در ۲۶ دی ماه ۱۳۷۲ آغاز تحولی اساسی در نظام تعلیم و تربیت شد که تحقق خرد جمعی، مشارکت و نظارت مردم و استفاده بهینه از منابع و امکانات  موجود بوده است و التزام به این چارچوب می‌تواند فرهنگ آرمانی کشور را محقق نماید.

,

سرپرست آموزش و پرورش طارم با اشاره به ارزیابی های انجام شده از عملکرد شوراهای آموزش و پرورش مناطق استان گفت: مطابق ارزیابی های به عمل آمده، شورای آموزش و پرورش شهرستان طارم موفق به کسب رتبه برتر در سطح مناطق استان شد.

,

وی تصریح کرد: موضوع مشارکت و چگونگی تحقق آن ریشه در تاریخ دیرینه ملت ها دارد بنابراین قسمتی از آموزش و پرورش بسیاری از کشورها از جمله آموزش و پرورش کشور ما براساس مشارکت های مردم استوار بوده است.

,

رحمانی افزود: روح و هدف قانون مترقی شوراهای آموزش و پرورش کاستن تصدی دولت، واگذاری امور به مردم، عدم تمرکز در اجرا، توسعه مشارکت مردم و دستاوردهای فراوان دیگر در عرصه تعلیم و تربیت است بنابراین با تصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش راه مناسبی برای مشارکت مردم و مسئولین محلی در تصمیم‌گیری‌ها و نظارت بر امور آموزش فراهم شده است.

,

سرپرست آموزش و پرورش طارم عنوان کرد: مصوبات شورای این شهرستان در مورد کیفی بخشی آموزش ها، کنکور سراسری، سواد آموزی، کمبود فضای آموزشی،هزینه های جاری مدارس، بهداشت مدارس، دانش آموزان بازمانده از تحصیل، تعامل با سایر دستگاه ها، تبدیل به احسن نمودن فضاهای بلا استفاده آموزش و پرورش و.. بوده است.

,

گفتنی است شورای آموزش و پرورش شهرستان طارم به صورت چندین سال متوالی است که در عملکرد شوراها ی مناطق استان رتبه اول و دوم را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه