اخبار داغ

مجری طرح آمایش ورزش استان سمنان:

جامع ترین طرح آمایش ورزش در استان سمنان در حال اجراست

جامع ترین طرح آمایش ورزش در استان سمنان در حال اجراست
مجری طرح آمایش ورزش استان سمنان گفت: دقیقترین، کاملترین و جامع ترین طرح آمایش ورزش در استان سمنان در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ندای سرخه، صبح امروز نشست با رؤسای هیئت های ورزشی شهرستان سرخه که در سالن جلسات فرمانداری سرخه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

 سیدمصطفی طیبی ثانی مجری طرح آمایش ورزش استان سمنان با تأکید بر ضرورت اجرای طرح آمایش سرزمینی در هیآت های ورزشی اظهار کرد: به ارزیابی طبیعی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی به منظور یافتن راهی جهت تشویق نخبگان و انتخاب گزینه‌هایی جهت افزایش و پایداری توان سرزمینی در راستای رفع نیازهای هر منطقه آمایش سرزمینی گفته می‌شود.

, .,

وی با اشاره به ظرفیت های بی شمار ورزش استان، تأکید کرد: باید ظرفیت های موجود شناسایی شود تا بتوان گامی بزرگ در راستای ارتقای ورزش استان برداریم.

,

مجری طرح آمایش ورزش استان سمنان با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت ها می توان تحولی عظیم در حوزه ورزش استان ایجاد کرد، گفت: طرح آمایش سرزمینی هیأت‌های ورزشی یک طرح مهم و مورد توجه در وزارت ورزش و جوانان است و ما نیز بر همین اساس اجرای این طرح را در استان سمنان آغاز کرده ایم.

,

طیبی ثانی با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در استان ایلام اجرا شد، عنوان کرد: اما دقیقترین، کاملترین و جامع ترین طرح آمایش ورزش در استان سمنان در حال اجراست.

,

وی تأکید کرد: روسای هیأت های ورزشی در استان باید به این امر مهم توجه کامل داشته باشند و آن را به جد دنبال کنند و اطلاعات و گزارشی کامل از تمامی ورزشکاران در رشته های ورزشی مختلف را به طور دقیق و کارشناسی شده در اختیار ما قرار دهند.

,

مجری طرح آمایش ورزش استان سمنان خاطرنشان کرد: این اطلاعات ورزشی شامل بیمه ورزشکاران، تعداد ورزشکاران به تفکیک جنسیت، تعداد مربیان فعال، تعداد داوران هر رشته ورزشی، رشته های ورزشی که در هر شهرستان انجام می شود، تعداد مسابقات برگزار شده هر شهرستان و اعلام عناوین و رتبه های کسب شده در رشته های ورزشی مختلف است؛ که به هر میزان این موارد دقیق باشد؛ می توان برنامه ریزی بهتری در استان در حوزه ورزش انجام داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه