اخبار داغ

رئیس اداره آب و فاضلاب نطنز:

ساکنان مسکن مهر نطنز برای خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند/برای خرید و نصب انشعاب با ساکنان همکاری می کنیم

ساکنان مسکن مهر نطنز برای خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند/برای خرید و نصب انشعاب با ساکنان همکاری می کنیم
رئیس اداره آب و فاضلاب نطنز گفت: با توجه به اطلاع رسانی که برای واگذاری انشعابات فاضلاب به عمل آمده است، متقاضیان خرید انشعاب فاضلاب هرچه سریع تر برای تکمیل پرونده پیگیری های مربوطه را انجام دهند تا با هماهنگی های لازم و تا پایان سال جاری کلیه انشعابات نصب و پکیج عملا در مدار بهره برداری قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛شاهرخ شریفی عصر امروز  در خصوص طرح تصفیه فاضلاب مسکن مهر نطنز، اظهار کرد: برنامه ابتدایی و اصلی ما تکمیل تصفیه خانه فاضلاب برای کل شهر بود و احداث پکیج نیز مد نظر نبود اما به دلیل مشکلات عدیده دفع فاضلاب مسکن مهر و درخواست های مکرر ساکنان مسکن مهر و موافقت مسئولان شهرستان و استان، بنا بر این شد که شرکت آب و فاضلاب به صورت موقت برای حل مشکلات موجود، پکیج مسکن مهر را برای تصفیه فاضلاب احداث کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

رئیس اداره آب و فاضلاب نطنز افزود: درگیر مشکلات بسیاری در یکی دو سال اخیر مثل بحث جانمایی و تامین اعتبارات و انعقاد قرارداد و مطالبات قبلی پیمانکار طرح و غیره بودیم.

,

وی تصریح کرد: با تقسیم کار صورت گرفته و همکاری کلیه مسئولان شهرستانی و استانی و به خصوص پیگیری جدی و شبانه روزی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نطنز و حمایت کامل مدیر عامل آب و فاضلاب استان، روند کار سرعت گرفت و در نهایت اواخر خردادماه سال جاری، پکیج از نظر فرایندی آماده بهره برداری شد.

,

شریفی گفت: با وجود این برای تکمیل محوطه سازی و بعضی کارهای اداری و رایزنی و هماهنگی با سایر ادارات مثل اداره محیط زیست، شهرداری و دیگر نهادها، در مدار قرار گرفتن پکیج تصفیه چند ماهی به تاخیر افتاد و سرانجام در مراسمی و با حضور مسئولان کشوری و استانی این طرح افتتاح شد.

,

وی تصریح کرد: برای استفاده بهینه از پساب خروجی، مذاکرات و هماهنگی های لازم به عمل آمده است و با توجه به نظر مساعد شهردار و اعضای شورای شهر، امیدواریم دراین زمینه مشکل خاصی به وجود نیاید.

,

رئیس اداره آب و فاضلاب نطنز ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی که برای واگذاری انشعابات فاضلاب به عمل آمده است، متقاضیان خرید انشعاب فاضلاب هرچه سریع تر برای تکمیل پرونده پیگیری های مربوطه را انجام دهند تا با هماهنگی های لازم و تا پایان سال جاری کلیه انشعابات نصب و پکیج عملا در مدار بهره برداری قرار گیرد.

,

وی افزود: این اداره در خصوص قسط بندی مبالغ مربوطه نسبت به خرید و نصب انشعابات، آمادگی همکاری کامل با ساکنان مجموعه مسکن مهر رادارد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

,

شریفی ابراز کرد: با توجه به نوسانات قیمت در اواخر سال و همچنین در صورت دیرکرد مراجعان، مسئولیت تغییر تعرفه یا افزایش احتمالی هزینه تمام شده، بر عهده خود ساکنان خواهد بود.

,

وی خاطر نشان کرد: از لحاظ قانونی، مشترکی که انشعاب آب دارد و در صورتی که امکانات فنی در محل موجود باشد موظف به نصب انشعاب فاضلاب نیز هست، بنابر این از ساکنان این مجموعه درخواست می شود تا هرچه سریع تر برای خرید و نصب انشعاب فاضلاب به این اداره مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه